Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: [Feedback] Aankomende veranderingen

  1. #11
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy,

    Berichten die ik plaats zijn officiële berichten van Blue Byte. Of de premium accounts schenkbaar blijven weet ik momenteel nog niet, ik heb zojuist een aanvraag gedaan voor meer informatie en hoop deze informatie morgen te ontvangen.

    BB_Skelril

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Aankomende veranderingen

    Laat al je feedback achter over de aankomende veranderingen.

    Meer informatie kan je vinden in >dit< topic.

    BB_Skelril

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan begrijpen dat die edelstenen eruit worden gehaald ondanks dat de hele gedachte en redeneringen te krom is voor woorden.

    Wat ik dan totaal niet begrijp is het weghalen van de mogelijkheid om premium te verhandelen. Jullie snijden jezelf in je vingers en de "unbalance" is al gedaan. Ik zie andere spelers geen premiums meer inkopen om ze te verhandelen op het handelshuis. Waarmee jullie edelstenen mislopen. De mogelijkheid om te ruilen met die premium items zorgde er ook voor dat het hele spelers veld mogelijkheid had op iets "extras" (vind premium de buffs die ze geven nog steeds niet waard spendeer liever me euro's in een ander spel dan, maar das een andere discussie :P).

    Wil er hier niet al te diep op ingaan. Ben een beetje klaar met me feedback geven aan BB aangezien ze toch doen wat ze willen.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Naja weet eigenlijk niet goed waar het neer te zetten. Maar ik begrijp dat het cadeau doen van edelstenen bij de update van 2 oktober gaat verdwijnen (vooralsnog tijdelijk).

    Dat leek de ontwikkelaars blijkbaar eerder wel een goed idee, maar het valt wat tegen.

    Maar waarom dat nu wel veranderen, terwijl er juist ook suggesties aan support zijn gedaan om de zonnevlam niet verhandelbaar te maken? zie daarvoor ook deze thread:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...en-voor-handel

    Ik begrijp werkelijk niet dat er nu wel wat aan de misstanden omtrent het verhandelen van de edelstenen wordt gedaan, maar niet aan het verhandelen van de zonnevlam, die nog steeds onbeperkt beschikbaar is in de winkel/schatkist voor 1 vis. Maar voor veel meer wordt verhandeld in het Handelshuis.

    Plz ... leg me dat nou eens uit ....
    Laatst gewijzigd door Buuffie71; 25-09-13 om 00:04.

  5. #15
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij is er een hele simpele oplossing waar zowel BB als iedereen die speelt gelukkig mee kan worden.
    Maak edelstenen en de primium verhandelbaar maar alleen voor edelstenen op de handel te zetten.
    zo sla je 2 vliegen in 1 klap. namelijk BB krijgt voor elke transactie zeg 20 edelstenen en oplichting is niet mogenlijk en toch is alles verhandelbaar.

    Grtz ToYoSoFt

  6. #16
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Hier op de Nederlandse wereld is dit tot nu toe nog niet voorgekomen inderdaad (de oplichting met edelstenen) en het is inderdaad jammer dat andere mensen het onmogelijk maken voor de normale spelers om gebruik te maken van deze functie. Hopelijk kunnen we zo snel mogelijk een betere oplossing vinden.

    BB_Skelril
    Ah dit dacht ik al. Zeer jammer dat wij inderdaad de dupe zijn van de andere servers.
    Wel vreemd dat ze het bij ons niet erin laten zitten dan, maar dat zal misschien problemen gaan opleveren bij verdere ontwikkelingen en updates,

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ah dit dacht ik al. Zeer jammer dat wij inderdaad de dupe zijn van de andere servers.
    Wel vreemd dat ze het bij ons niet erin laten zitten dan, maar dat zal misschien problemen gaan opleveren bij verdere ontwikkelingen en updates,
    hmmm, het was ook geen probleem om vikingen 2 de eerste paar jaar alleen voor de Duitse/Poolse servers beschikbaar te houden, dus wat je daar zegt weet ik niet...

  8. #18
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    hmmm, het was ook geen probleem om vikingen 2 de eerste paar jaar alleen voor de Duitse/Poolse servers beschikbaar te houden, dus wat je daar zegt weet ik niet...
    Die kreeg je toch alleen via een starter pack of niet?

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Die kreeg je toch alleen via een starter pack of niet?
    ja, volgens mij wel...
    maar vikingen 2 en de mogelijke loot stond al die tijd sowieso nog niet in onze versie van thesettlers online (NL server)... dat is pas iets van de laatste maanden dat die bevroren huizen en ijzermijn en zo ook op onze server zijn toegevoegd (dat kon je zien als je deed handelen) en vervolgens heeft het nog enkele maanden geduurd voor dat vikingen 2 ook beschikbaar werd in de shop...

  10. #20
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Het schenken van edelstenen moet naar mijn idee gestopt worden.
    Als er mensen zijn die geld willen investeren in het spel dan moet dat kunnen. Maar niet het schenken of handelen ervan.
    Zoals we nu meemaken hebben we al in een hele korte tijd problemen te horen gekregen van BB. Mensen gaan hun eigen verdiepen in deze onzin praktijken (oplichting) omdat er toch met echt geld wordt gespeeld. Deze keer zijn we er misschien wel heel goed van afgekomen. Wie weet wat de volgende actie zal zijn van de oplichters...........

    Dus actie reactie = stoppen met het handelen/schenken van edelstenen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.