Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Eeen 2de barak zou geen probleem moeten zijn, toch?

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Een level 6 of level 7 barak zou ook de grootste problemen kunnen oplossen.
    Ik zie dat jij hetzelfde briljante idee als mij hebt gekregen!
    Van mij mogen alle gebouwen wel een lvl 6 cap krijgen. + daarbij een lvl 7 cap voor veel stermunten. *hint* *hint*

Als alles naar lvl 6 kan, dan scheelt dat strategisch een hoop! Skelril, geef dat ideetje maar door aan BB.

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Ik zit aan nog iets ander te denken. Namelijk een nieuw type barak. Noem het een Arena.

Deze doet alles wat de normale barak doet, is licentievrij, Arena level 1 is gelijk aan Barak level 5, maakt naast de standaardtroepen van de barakken ook bataljons aan (500 van elk type) en zijn niet verhandelbaar. Deze bataljons kunnen ook worden omgezet naar verhandelbare bataljons die je NIET van het avontureneiland mee terug kan nemen. Dit type hebben we al, maar dan alleen in batches van 20 stuks en zijn nog niet verhandelbaar.

Volgens mij zit hier alles wel zo'n beetje in wat je kunt wensen. Vul maar aan waar dat nodig is
    Waarom wil iedereen toch zo graag nieuwe gebouwen.....

laten we eerst maar eens wat extra bouwruimte krijgen.... anders vallen er weer genoeg buiten de boot die alles moeten omgooien!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten