Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 66

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Verzamelvoorwerpen

  1. #41
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    wees blij dat hij gereset wordt. Anders zou je nooit nieuwe voorwerpen krijgen. Voltooien van missie levert geen bonus op. Het is er alleen om bij te houden of je klaar bent. Zodat je niet eindeloos loopt te zoeken
    Ik begrijp überhaupt die missie niet echt, het heeft eigenlijk geen meerwaarde dus, alleen dus dat je weet dat je een bepaalde hoeveelheid hebt gevonden in die 10 uur.

  2. #42
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Ben ik meerdere keren tegengekomen op het thuiseiland. Wat we krijgen op thuiseiland is random. Je krijgt ze vanzelf een keer.
    Ah, even wachten dan. Wil graag die laatste buffs maken met die items.

  3. #43
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Lol, jsportive. Ik had dat met een vogelverschrikker
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #44

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    zijn we nu ineens niet meer blij met de mogelijkheid om gratis spulletjes te zoeken?
    Je bent niet verplicht om te zoeken, vind je het niet leuk laat je het gewoon liggen.
    Ik persoonlijk vind het een super goede actie, want zo kun je heerlijk je pakhuisje vullen met best wel goede buffs.
    Ik hoop ook echt dat deze optie blijft! het geeft het spel een extra leuke optie er bij.

    als je ze even niet kan vinden is er altijd wel iemand bereid om even mee te zoeken.
    kom op mensen, kijk een goed welke voordelen je kan krijgen door te zoeken.


    groetjes jane.

  5. #45

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik graag zou willen weten of je op alle avonturen die spullen vind ik heb een te paard gedaan en ketel gevonden daarna heb ik pirateneiland en nu vikingen gestart en op deze twee geen spullen te vinden

  6. #46

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    wat ik graag zou willen weten of je op alle avonturen die spullen vind ik heb een te paard gedaan en ketel gevonden daarna heb ik pirateneiland en nu vikingen gestart en op deze twee geen spullen te vinden
    ALS er spullen te vinden zijn dan krijg je in je missieboek (als je op het avonturen eiland bent) een aparte missie er bij voor de verzamelvoorwerpen... (daar kun je ook zien hoeveel er te vinden zijn)
    krijg je geen extra missie dan is er dus ook nix te vinden

  7. #47

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ALS er spullen te vinden zijn dan krijg je in je missieboek (als je op het avonturen eiland bent) een aparte missie er bij voor de verzamelvoorwerpen... (daar kun je ook zien hoeveel er te vinden zijn)
    krijg je geen extra missie dan is er dus ook nix te vinden

    aha dank je gexte alweer wat geleerd

  8. #48

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jane Bekijk Berichten
    zijn we nu ineens niet meer blij met de mogelijkheid om gratis spulletjes te zoeken?
    Je bent niet verplicht om te zoeken, vind je het niet leuk laat je het gewoon liggen.
    Ik persoonlijk vind het een super goede actie, want zo kun je heerlijk je pakhuisje vullen met best wel goede buffs.
    Ik hoop ook echt dat deze optie blijft! het geeft het spel een extra leuke optie er bij.

    als je ze even niet kan vinden is er altijd wel iemand bereid om even mee te zoeken.
    kom op mensen, kijk een goed welke voordelen je kan krijgen door te zoeken.


    groetjes jane.
    Klare taal en volledig mee een. Gratis buffjes en spulletjes, prima toch.
    Ben zelf erg gecharmeerd van de stinkerd

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Klare taal en volledig mee een. Gratis buffjes en spulletjes, prima toch.
    Ben zelf erg gecharmeerd van de stinkerd
    fijn dat de charmes van stinkerds jou kunnen verleiden

  10. #50
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jane Bekijk Berichten
    zijn we nu ineens niet meer blij met de mogelijkheid om gratis spulletjes te zoeken?
    Je bent niet verplicht om te zoeken, vind je het niet leuk laat je het gewoon liggen.
    Ik persoonlijk vind het een super goede actie, want zo kun je heerlijk je pakhuisje vullen met best wel goede buffs.
    Ik hoop ook echt dat deze optie blijft! het geeft het spel een extra leuke optie er bij.

    als je ze even niet kan vinden is er altijd wel iemand bereid om even mee te zoeken.
    kom op mensen, kijk een goed welke voordelen je kan krijgen door te zoeken.


    groetjes jane.
    jane, ik vind het ook een prima toevoeging (ben alleen vaak kritisch, wat wel eens negatief kan overkomen) alleen de toevoegingen zijn vaak net niet helemaal af/goed uitgewerkt, waardoor het weer onnodig frustraties bij mensen oproept.
    We zijn Hollanders (of Belgen) en gratis is gratis

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.