Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 66

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Verzamelvoorwerpen

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    iets meer uitleg hier over zou ook wel een aanrader zijn, zoals b.v. moet je die spullen in een keer vinden dus per dag? komen ze dagelijks op je eiland of komen ze vaker en zo ja hoe?
    Ik hoop niet dat die dingen ook op plekken komen waar gebouwen staan, als je eiland behoorlijk vol is hoe kun je dan alle spullen vinden?
    waarom moeten personen van hetzelfde andere hoeveel heden zoeken? ik moet er 15 en een gilde lid ook lvl 50 maar 10?
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 02-10-13 om 10:22.

  2. #22
    stranger
    uit missiebeschrijving: het is geen probleem als ze nog niet allemaal op de kaart staan, want ze worden overdag aangevuld.

    ok, je kan dus per dag meerdere keren die dingen verzamelen.
    om de hoeveel uur wordt dat aangevuld?

  3. #23
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    iets meer uitleg hier over zou ook wel een aanrader zijn,
    helemaal mee eens.
    Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we de hele dag hier met onze neus tegen het scherm gaan zitten om vogelverschrikkers te spotten? Ik moet nog 1 ding vinden, als ik vanavond weer inlog moet ik dan opnieuw beginnen?
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stranger Bekijk Berichten
    uit missiebeschrijving: het is geen probleem als ze nog niet allemaal op de kaart staan, want ze worden overdag aangevuld.

    ok, je kan dus per dag meerdere keren die dingen verzamelen.
    om de hoeveel uur wordt dat aangevuld?
    gewoon de hele dag blijven zoeken

  5. #25
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Dus, het idee is, samengevat, om de hele dag pietepeuterige dingetjes op je eiland te zoeken terwijl je niet eens weet of ze er wel zijn. Kijk , dat is nu de ultieme werkverschaffing, zoeken naar iets dat er niet is.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quinness Bekijk Berichten
    Het lijkt er op, in ieder geval dat is mijn vermoeden, dat je geen extra missie krijgt voor de goodies als je een avontuur doet voor een dagmisie.
    Ik heb net "Tropische zon" gedaan voor de dagmissie maar kreeg geen extra missie voor halloween. De missie is vandaag gestart. Anderen hebben wel de extra halloween missie gekregen in hetzelfde avontuur.
    je hebt al antwoord gehad op je andere post die je overigens ook al weer hebt verwijderd... die stond overigens wel in de goede topic over halloween, dus waarom je hem daar hebt weggehaald en hier in een topic dat over iets heel anders gaat hebt geplaatst is mij een raadsel...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 02-10-13 om 20:32.

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    je hebt al antwoord gehad op je andere post die je overigens ook al weer hebt verwijderd... die stond overigens wel in de goede topic over halloween, dus waarom je hem daar hebt weggehaald en hier in een topic dat over iets heel anders gaat hebt geplaatst is mij een raadsel...
    Je bedoelt jouw antwoord? Weinig zinvol en informatief. Geen antwoord in ieder geval op mijn punt en feitelijk onjuist. Zijn al je 334 reacties zo zinvol?

    Magoed het is duidelijk dat dit forum gevuld is met een hoop misinformatie en dat het forum dus niet de plek is om informatie in te winnen.
    Ik zoek mijn informatie wel elders.
    Laatst gewijzigd door Quinness; 02-10-13 om 15:51.

  8. #28

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    In mijn ogen is de update verschrikkelijk!

    Je zoekt je het leplazerus naar kleine items in een spel wat je nou niet doet omdat je zoveel zin hebt in verstoppertje. Het is zoals eerder gezegd een strategisch spel waar een verstoppertje gewoon in is geplant.
    Bovendien zijn de boosts die je er voor kan krijgen ook niet zo fantastisch, een tochtje over de marktplaats en je hebt al meer boosts voor minder werk.

    Mijn mening hierover is dat BlueByte als ze door willen gaan met deze update, dat ze de voorwerpen makkelijker te vinden maken, ofwel grotere voorwerpen ofwel opvallender is waarschijnlijk genoeg, meer zoiets als met het 20 jaar The Settlers feest ?

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quinness Bekijk Berichten
    Je bedoelt jouw antwoord? Weinig zinvol en informatief. Geen antwoord in ieder geval op mijn punt en feitelijk onjuist. Zijn al je 334 reacties zo zinvol?

    Magoed het is duidelijk dat dit forum gevuld is met een hoop misinformatie en dat het forum dus niet de plek is om informatie in te winnen.
    Ik zoek mijn informatie wel elders.
    je bedoeld denk ik jouw lezend vermogen, of beter gezegt ONvermogen!
    ten eerste kom je met vragen over halloween in een topic over verzamelvoorwerpen...
    ten tweede staat er nergens vermeld dat het halloween event is begonnen... dit zuig JIJ dus puur uit je duim!
    ten derde was mijn antwoord op jouw vraag dus ook en ik quote:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    uhmmm, dat is best knap, aangezien halloween nog niet begonnen is...
    mijn antwoord was dus wel zinvol, gaf antwoord op jouw vraag en is feitelijk juist net zoals deze post met de feiten dat jij een fantast bent door te claimen dat anderen wel al halloween missies hebben en het feit dat jij niet goed kunt lezen, dat het verzamelvoorwerpen betreft en dat dit nix met halloween te maken heeft!

    overigens kun jij je onnozele posts wel blijven verwijderen, maar dit is weinig effectief als je posts gequote worden...

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Sneek, Friesland, The Netherlands
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    goed, glitch gevonden.
    wel voorwerp, maar geen plaatje, heel sneaky


Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.