Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Geupte gebouwen maken.

  1. #1
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud

    Geupte gebouwen maken.

    Zat vandaag voor de tigste keer een kopermijn te bouwen en direct daarna te uppen naar lvl 2, soms 3. Doe ik ook vaak bij mijn ijzer of kolenmijnen.

    Als ze dan geboost worden dan levert het boosten tenminste ook nog iets substantieels op. :-)

    Het lijkt mij daarom een goed idee dat je bij deze gebouwen direct voor het bouwen al aan zou kunnen geven dat het een level 2 of 3 gebouw moet worden. Dus klik op kopermijn, klik op lvl 2 (en de bouwprijs wordt gelijk verhoogd met 50 gereedschap) en klik op OK. Geen omkijken meer naar.

    Misschien dat je, net al in real life, voor je vooruitziende blik beloond moet worden, maw verhogen naar level 2 voor de bouw kost 45 gereedsschap ipv 50 NA de bouw.

  2. #2
    gdev4419's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Is geen slecht idee.

  3. #3
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    dan moet ook de bouwtijd ook verhoogd worden. de tijd die je kwijt zou zijn aan de up.

  4. #4
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    zou fijn zijn


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  5. #5
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    dan moet ook de bouwtijd ook verhoogd worden. de tijd die je kwijt zou zijn aan de up.
    Ja, lijkt me logisch. Maar ook hier geldt dan dan "uppen" bij de bouw minder tijd kost dan achteraf. Maar zal om peanuts gaan natuurlijk :-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Hierdoor verlies je de gebruikers-interactie in het spel en zou het een geautomatiseerd systeem worden, wat niet de bedoeling is.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.