Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 14 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 139

Onderwerp: Halloween 2013

  1. #91

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet 2e Golem verslaan volgens missieboek, maar hij staat niet op mijn eiland, al een paar dagen niet. Hoe kan dit?

  2. #92

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom is deze informatie van de voorpagina verdwenen? Er staat daar zoveel nutteloze info terwijl dit actuele info is die veel mensen regelmatige zullen willen teruglezen, o.a. het tijdstip waarop dit weer verwijderd wordt. Hier op het forum is het nagenoeg niet terug te vinden door de wirwar van al die verschillende subfora.

  3. #93

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil het gouden golem standbeeld neerzetten op de plek waar ik de golem heb verslagen ter nagedachtenis van de gevallen Golem. Waarom kan dat niet?

  4. #94

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    pompoenveldjes bijna leeg. kan ik die aanvullen? of kan je hier niets meer mee?
    die adelijke veldjes gaan niet lang mee zeg ...

  5. #95
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    Ik wil het gouden golem standbeeld neerzetten op de plek waar ik de golem heb verslagen ter nagedachtenis van de gevallen Golem. Waarom kan dat niet?
    Omdat jouw vissers hun bootje niet uit willen lenen aan bouwers; met andere woorden, je kan niet op dat eiland komen.

  6. #96

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Smile Duur Event?

    Hoi! Ik ben aan het zoeken, maar kan nergens precies vinden tot hoelang het event duurt?

  7. #97

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    als goed is er een bug tyska. Ik heb mijn derde golum ook nog steeds niet.

  8. #98
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nightguy Bekijk Berichten
    als goed is er een bug tyska. Ik heb mijn derde golum ook nog steeds niet.
    Dat is niet wat hij vraagt.
    Event duur tot 10 november ongeveer.

  9. #99
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het wordt toch eens tijd dat er adequate/vakkundige personeelsleden worden aangenomen bij zowel BB als TSO.

    Hier op het forum wordt er nauwelijks gereageerd op klachten en alle evenementen die ik tot nu toe heb meegemaakt zitten vol met fouten.

    Wanneer worden nu eens die missie's weggehaald uit het missieboek, die wij niet meer kunnen afmaken? Wanneer kunnen wij nu eens onze stermunten inwisselen?

    De 2e Golem had voor iedereen op vrijdag moeten verschijnen, waarom zitten er veel spelers nu nog (maandag) op die 2e Golem te wachten en hebben anderen de 3e vandaag al gehad? Skelrill, je kunt ons tenminste op de hoogte houden of er iemand mee bezig is dit uit te zoeken.

    Als betalende speller zou ik, en vele anderen met mij, graag een behoorlijke klanten service hebben.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #100
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Nelleke199,

    Communicatie is inderdaad belangrijk enkel heb ik momenteel geen informatie over het probleem behalve dat onze ontwikkelaars er mee bezig zijn. Zodra er meer concrete informatie bekend is dan zal ik dit melden.

    BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.