Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 139

Onderwerp: Halloween 2013

  1. #21
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    die 9 velden zullen 3 van ieder zijn

    3 langzame velden (dennenhoutplanken en steen)
    3 gemiddelde velden ( hardhoutplanken en marmer)
    3 snelle velden (tropenhoutplanken en graniet)

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de info

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Om schade te doen moet je grondstoffen omzetten in de proviand huis. Deze grondstoffen komen in een popup menu en die moet je aanklikken, schuifbar verslepen naar max, klikken, dan weer klikken op golem. Herhaal deze stappen eindeloos.

    Persoonlijk was ik het na het eerste level al weer zat. De meeste die met mij gelijktijdig op de testserver bezig waren, waren het met mij eens dat dit het ballonnen evenement tot de macht 10 is.
    ik pas daar bij voorbaat ook al voor!
    ik weet natuurlijk nog niet hoe het precies zal gaan, maar schuifjes op en neer halen doe ik al genoeg, daar heb ik geen speciaal event voor nodig! mocht dat zo zijn, dan pas ik daar dus uiteraard ook voor, dan maar wat minder pompoenen!

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    Heb er zin in, kom maar op met die zombies :P

  5. #25
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik pas daar bij voorbaat ook al voor!
    ik weet natuurlijk nog niet hoe het precies zal gaan, maar schuifjes op en neer halen doe ik al genoeg, daar heb ik geen speciaal event voor nodig! mocht dat zo zijn, dan pas ik daar dus uiteraard ook voor, dan maar wat minder pompoenen!
    Bij dit event hoef je niet veel schuifjes over te halen zag ik.
    Dus als je het beest 3x verslaat, dan ben je al goed bezig hoor

  6. #26
    SirLondinium
    lol de 5e golem kost gewoon 72k marmer en tarwe en 240k water. en dat voor maar 50 pompoenen. Gaan we dus echt niet doen!!!

    Vind het abnormaal stijgen qua kosten, mag hopen dat ze dit nog gaan aanpassen.

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Je hoeft hem maar 1x te doen die golem om mee te doen met de missie. Enige onduidelijkheid is er alleen als je die golem vaker doet of ie dan ook mee telt.

    Moet eerlijk zeggen zat op test te kijken en die zombies zijn een grappige toevoeging aan het eiland. Het wild heb ik altijd iritant gevonden, hoop dat er ook een buff komt dat die zombies gewoon een dag ofzo rondlopen op je eiland of het nou halloween is of niet

  8. #28
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    berekening aangepast, zie pagina 4.
    Laatst gewijzigd door Lord_Spookstah; 22-09-13 om 13:27.

  9. #29
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Maar reken nu eens uit wat een Golem verslaan kost tegen de gemiddelde huidige marktprijs van de grondstoffen.

    72000 marmer = 1800 munten
    72000 tarwe = 1800 munten
    240000 water = 1200 munten

    1 Golem verslaan kost je tegen huidige marktprijs 4800 munten, hiervoor krijg je 50 pompoenen.

    1 pakhuis kost 600 pompoenen = 57600 munten
    of
    1 pakhuis kost 600 pompoenen => 300 munten <=> 100 edelstenen, dus 20k edelstenen

    Zelfs al zou je de huidige marktprijs van de grondstoffen halveren, dan kost 1 pakhuis je al snel 25000 munten/10000 edelstenen.
    Dit verhaal van Lord_Spookstah gaat over de 5e golem zoals deze nu op de testserver staat. De prijs van het verslaan van een golem neemt exponentieel toe.
    De tweede golem kost 2 keer zoveel als de eerste, de derde kost 3 keer zoveel als de tweede, de vierde kost 4 keer zoveel als de derde, etc.
    Dit houdt dus in dat de vijfde golem al 120 keer zoveel grondstoffen kost als de eerste en slechts 5 keer zoveel pompoenen oplevert...

    MAAR: de prijzen en beloningen kunnen volgens BB nog verschillen van de op dit moment draaiende versie op de testserver, laten we daar dan maar op hopen...
    Laatst gewijzigd door Paul06; 22-09-13 om 11:29.

  10. #30
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Kost verslaan Gollem, alle levels samen:
    91800 marmer, 91800 graan, 306000 water

    Je krijgt 150 pompoenen, voor alle levels samen en waarschijnlijk nog een extra voor het laatste level.


    Alles staat hier: http://siedler-vision.de/2013/09/hal...eine-vorschau/

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.