vorig jaar begon het 2 weken voor halloween, dat zou dit jaar rond de 16e zijn.
vorig jaar begon het 2 weken voor halloween, dat zou dit jaar rond de 16e zijn.
Halloween- event zou 9/10 starten maar is een week verplaatst: (op uk-server is onderhoud in de nacht van woensdag op donderdag)
Van het uk-forum
http://forum.thesettlersonline.com/t...-amp-Halloween
Laatst gewijzigd door Qwerty; 01-10-13 om 12:15. Reden: aanvulling
If you can't be with the one you love love the one you're with
niet relevant op dit topic, maar er is geen andere plek om te reageren... maar een erg vage vermelding...Veranderingen die niet in de verandering log staan:
Winkel veranderingen
Militaire week keert terug
mensen die al langer spelen weten (waarschijnlijk) wel om welke winkelveranderingen het gaat en wat die militaire week inhoud...
maar (relatief) nieuwe spelers zullen moeten zoeken... er wordt aangegeven dat ze niet in het "verandering log" staan, okay, prima, maar misschien was een vermelding waar ze WEL staan op zijn plaats geweest...
persoonlijk wil ik ook graag (precies) weten waar ik aan toe ben en zou ik het dus ook appreciëren als ik ondanks de aankondiging wist waar ik de informatie WEL kon vinden...
Laatst gewijzigd door GEXTE; 02-10-13 om 01:30. Reden: trema op de "e" vergeten...
Volgens mij kan ik me van vorig jaar herinneren dat er toen wél pompoenen te vinden waren via de ontdekkingsreizigers... Maar pin me er niet op vast...
Je kon met vorig event idd pompoenen vinden via de ontdekkingsreiziger, of het nu zo ook is geen idee
Wanneer begint het eigenlijk en tot wanneer? Kan dat nog nergens vinden.