die 9 velden zullen 3 van ieder zijn
3 langzame velden (dennenhoutplanken en steen)
3 gemiddelde velden ( hardhoutplanken en marmer)
3 snelle velden (tropenhoutplanken en graniet)
die 9 velden zullen 3 van ieder zijn
3 langzame velden (dennenhoutplanken en steen)
3 gemiddelde velden ( hardhoutplanken en marmer)
3 snelle velden (tropenhoutplanken en graniet)
Dank voor de info
ik pas daar bij voorbaat ook al voor!
ik weet natuurlijk nog niet hoe het precies zal gaan, maar schuifjes op en neer halen doe ik al genoeg, daar heb ik geen speciaal event voor nodig! mocht dat zo zijn, dan pas ik daar dus uiteraard ook voor, dan maar wat minder pompoenen!
Heb er zin in, kom maar op met die zombies :P
lol de 5e golem kost gewoon 72k marmer en tarwe en 240k water. en dat voor maar 50 pompoenen. Gaan we dus echt niet doen!!!
Vind het abnormaal stijgen qua kosten, mag hopen dat ze dit nog gaan aanpassen.
Je hoeft hem maar 1x te doen die golem om mee te doen met de missie. Enige onduidelijkheid is er alleen als je die golem vaker doet of ie dan ook mee telt.
Moet eerlijk zeggen zat op test te kijken en die zombies zijn een grappige toevoeging aan het eiland. Het wild heb ik altijd iritant gevonden, hoop dat er ook een buff komt dat die zombies gewoon een dag ofzo rondlopen op je eiland of het nou halloween is of niet
berekening aangepast, zie pagina 4.
Laatst gewijzigd door Lord_Spookstah; 22-09-13 om 13:27.
Dit verhaal van Lord_Spookstah gaat over de 5e golem zoals deze nu op de testserver staat. De prijs van het verslaan van een golem neemt exponentieel toe.
De tweede golem kost 2 keer zoveel als de eerste, de derde kost 3 keer zoveel als de tweede, de vierde kost 4 keer zoveel als de derde, etc.
Dit houdt dus in dat de vijfde golem al 120 keer zoveel grondstoffen kost als de eerste en slechts 5 keer zoveel pompoenen oplevert...
MAAR: de prijzen en beloningen kunnen volgens BB nog verschillen van de op dit moment draaiende versie op de testserver, laten we daar dan maar op hopen...
Laatst gewijzigd door Paul06; 22-09-13 om 11:29.
Kost verslaan Gollem, alle levels samen:
91800 marmer, 91800 graan, 306000 water
Je krijgt 150 pompoenen, voor alle levels samen en waarschijnlijk nog een extra voor het laatste level.
Alles staat hier: http://siedler-vision.de/2013/09/hal...eine-vorschau/