inflatie
inflatie
ik voeg hier graag aan toe dat ik de update op zich wel aardig vindt, maar dat de halloween winkel gelijktijdig met het event sluit vind ik een slechte zaak! mensen die op het laatste moment pompoenen krijgen kunnen hier nix meer mee tot volgend jaar... erg jammer, ondoordacht...
Vanaf de 5e golem is het niet meer efficiënt om hem te verslaan en 3 golems is makkelijk te doen in 1 week.
Je zou het >hier< moeten posten
Laatst gewijzigd door Poegel; 10-11-13 om 22:03.
Hhet was een leuk evenement met goede specials. Helaas waren de laatste golems te duur om te vernietigen. Met de goederen die nodig waren konden de halloween items ook gewoon gekocht worden.
De team opdracht was een mooie extra.
Waarom zijn die scholen tot 3 beperkt trouwens? Er is weinig overpowerends aan 1 settler per 2 uur toch?
Zelfs als ik men hele eiland vol met scholen had kon ik mischien een duister priestertje spelen elke dag, that's it niet vertellend hoeveel ik had uitgegeven aan die scholen
Tja, die golems, na 1tje had ik et wel gezien, erg saai en grondstof verspillend aangezien marmer niet bepaald een grondstof is om massaal weg te gooien.
Nu uitzien naar het kerstevent he
Een leuk doel zou die nieuwe epische houtwerkplaats wezen
Of een speciale smelter die uit ijzer uit brons kan smelten?
Ga maar los met ideen zou ik zeggen, maar kijk vooral naar dingen die nog niet bedacht zijn op het gebied van grondstoffen die nog niet in andere speciale gebouwen voorbijkomen
Ik kon nergens een plek vinden (zo gauw) om te reageren op laatste veranderinglog en aangezien het haloween afsluiter was doe ik dus hier even reageren.
Nergens in veranderinglog staat iets over de ingevoerder wachttijd op verplaatsen, maar dit is zwaar niet tof, vooral voor spelers die mondjesmaat tijd hebben (aantal in onze gilde) en hun eiland willen aanpassen aan nieuwe toevoegingen, die zijn dagen bezig om om de minuut dat knopje te vinden en te bedenken welk gebouw ook weer waarheen terwijl je ook nog gewoon het spel probeert te spelen.
Dit zou zo snel mogelijk weer (vannacht liefst :P) teruggezet moeten worden naar oorspronkelijke situatie zonder wachttijd!