1tje voor de heb misschien, maar als je geen edels koopt dan zijn een silo en/of dorpsschool een betere keus.
Een dorpsschool bespaart je jaarlijks iets van 100.000 brood, er vanuit gaande dat je dagelijks nieuwe settlers nodig hebt.
1tje voor de heb misschien, maar als je geen edels koopt dan zijn een silo en/of dorpsschool een betere keus.
Een dorpsschool bespaart je jaarlijks iets van 100.000 brood, er vanuit gaande dat je dagelijks nieuwe settlers nodig hebt.
Beste settlers medewerkers
Omdat iemand mijn golem heeft vernietigd in het begin kan ik mijn opdracht "vernietig golem" niet meer uitvoeren, toen heb ik deze opdracht geannuleerd, sindsdien heb ik geen opdrachten gekregen "vernietig golem" zodat ik met de produkten om golem te vernietigen blijf zitten.
groetjes Avatar 2
en ik heb net de golum die 30 pompoenen opleverd gehad maar sommigen hebben de 40 gehad wrm zit er verschil in ?
Poegel de 50 pompoenen Golem komt morgen, donderdag. Ik krijg al die Golems keurig op tijd. Woensdag de 16e gestart, vrijdag de 2e, zondag de 3e , dinsdag de 4e. Dus donderdag de 5e )
De 2e Golem geeft geen 30 maar 20 pompoenen.
Laatst gewijzigd door Nelleke199; 23-10-13 om 16:32.
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Dit is de golem
De laatste golum is er, maar die is een beetje te overpowered
60k - 90k - 120k, mijn dorp is verdoemd!
Jij hebt tenminste nog een golem
Jammer dat de 5e de laatste is. Blijf ik met rest materiaal zitten.
Had zelf eigenlijk verwacht dat er ook dagelijkse pompoen missies zouden zijn naast het vernietigen van de golum (en niet het zoeken van een verloren pompoen op je eiland)