Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Waarschuwing!

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hebben jullie wel eens eve online gespeeld ? Daar is dit niks bij. Gewoon je gezond verstand gebruken.

  2. #12
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het is aan de spelers zelf om er voor te zorgen dat de handel goed verloopt. Het beste is om gewoon de handel functie te gebruiken, op deze manier kan niemand "opgelicht" worden.

    BB_Skelril
    BOOO HOOO , naar mijn mening dit soort mensen aan de schandpaal nagelen, mja dat mag niet.
    hopelijk dat die mafkezen een keer gestraft worden door bb , want als je zomaar mag oplichten,,,, is het wel erg triest.

    op games zoals wow etc word je redelijk snel gebannen als je iemand scammed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Er vroeg laatst iemand (ik noem geen namen) 175k munten te leen....

    Dit soort gevallen zullen er altijd blijven; en zoals Zvicinou ook zegt nieuw in de gilde is niet direct 100% vertrouwen; ondanks de goedheid waar we vanuit gaan tijdens dit spel.

    Maar ik zou zeggen; laat die persoon een ingame mail sturen naar mij; compenseer ik de 600 munten; low-levels hoeven wat mij betreft niet onder dit soort actie`s te lijden!!

    Ik doe dit overigens omdat ik wel in *fairy-tales* geloof.... die muntjes boeien me eerlijk gezegd niet zo
    dat vind ik erg aardig van je rs,
    maar toch wel gemeen zulke mensen

    any way, daarom staan er bij ons nieuwe leden 2 weken op proef staan, en meestal word er ook met handelen wel opgelet binnen onze gilde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KirthG Bekijk Berichten
    Hebben jullie wel eens eve online gespeeld ? Daar is dit niks bij. Gewoon je gezond verstand gebruken.
    overal word gescammed,,, maar in die grote spellen word er wel tegen opgetreden, hier mag t blijkbaar


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  3. #13
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Zubatsu, daar noem je ff WoW als voorbeeld.
    dat klopt je word snel gebanned als je iemand scammed. (als alles in de ingame chat is gegaan en niet via skype of zo)
    maar!!! daar mag je dus ook niet namen op de forums gooien van die en die heeft mij gescammed zoals je hier deed :P

    wel ff 1 lijn trekken hé.

    enne roodstaart. TOP!

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het is aan de spelers zelf om er voor te zorgen dat de handel goed verloopt. Het beste is om gewoon de handel functie te gebruiken, op deze manier kan niemand "opgelicht" worden.

    BB_Skelril
    Dat is natuurlijk flauwekul Skelril.
    Binnen een gilde ga je niet handelen via de weegschaal, maar ruil je bijv. 600 munten voor 1 vis en omgekeerd.
    Als je dan binnen je gilde "opgelicht" wordt door zulk soort individuen, vind ik wel dat jullie (TSO) daar actie op moeten ondernemen.

  5. #15
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Dat is natuurlijk flauwekul Skelril.
    Binnen een gilde ga je niet handelen via de weegschaal, maar ruil je bijv. 600 munten voor 1 vis en omgekeerd.
    Als je dan binnen je gilde "opgelicht" wordt door zulk soort individuen, vind ik wel dat jullie (TSO) daar actie op moeten ondernemen.
    In zo'n geval knikker je die oplichter gewoon de gilde uit en maak je z'n naam bekend bij alle bevriende gildes. Niet via public chat uiteraard maar via fluister.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.