Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Waarschuwing!

  1. #1
    Glencoe's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud

    Waarschuwing!

    Ene <naam verwijderd> heeft van een gildelid in ons gilde (Vrij Metselaars Orde VMO) 600 munten gestolen en grondstoffen van 2 andere spelers.
    Hij wilde dit "even" heen en weer schuiven voor een missie en verdween toen uit het gilde.
    Ondertussen hebben we nog iemand gevonden van een ander gilde waarbij hij hetzelfde heeft gedaan.
    Oproep: ken je hem en heb je soortgelijke ervaringen met hem neem dan kontakt met mij op (Glencoe). Wij willen genoeg informatie verzamelen om aan te tonen bij de spelmakers dat dit geen incident is maar een algemene werkwijze van hem.
    We willen niet toelaten dat sommige lieden dit geweldige spel zo kapot maken!!

    Met vriendelijke groet aan allen (min 1)

    Glencoe.
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 04-09-13 om 20:37.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het is aan de spelers zelf om er voor te zorgen dat de handel goed verloopt. Het beste is om gewoon de handel functie te gebruiken, op deze manier kan niemand "opgelicht" worden.

    BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    lees hier maar eens
    zijn het de zelfde?
    forum.thesettlersonline.nl/threads/17039-Is-dit-normaal?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    nee Hamster... het ging hier over een ander persoon...

  5. #5
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Het beste wat je kan doen is deze persoon bij support melden met eventueel bewijs (printscreen).

  6. #6
    Glencoe's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril, ik vind dit een teleurstellende mededeling. Je gaat nu iemand beschermen die structureel de boel op loopt te lichten en leg je het balletje neer bij gewone goedwillende spelers door te zeggen dat ze het dan maar via het handelshuis moeten doen. Waarom bestaat dan de functie persoonlijk handelen?
    Verder heb ik met een Mod overlegt of goed was om over deze persoon een bericht te plaatsen op het forum en daar had ik toestemming voor. Niet om iemand aan de schandpaal te nagelen maar om informatie in te winnen zodat we met een sterk verhaal bij de spelleiding kunnen komen zodat deze persoon een permanente ban krijgt in dit spel. Ik heb het ook heel netjes gehouden.
    Het is toch in ieders belang dat dit soort lieden weggehouden worden uit settlers. Door zijn naam te verwijderen in mijn bericht dien je maar 1 belang en dat is het belang van die dief. Maar goed, we zullen proberen nog wat meer informatie in te winnen en zullen dan een pakketje bij je aanbieden en dan hoop ik dat er passende maatregelen genomen worden.

  7. #7
    Glencoe's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ja we hebben ook een printscreen Kraplap.

  8. #8
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    namen noemen op forums is bij de meeste spelletjes (wat voor spel dan ook) niet toegestaan.
    bij sommige forums krijg je zelfs een ban te pakken als je dit doet...
    dat terzijde. iemand die nieuw is in onze gilde, vertrouw ik ook niet 1,2,3.

    was GS over heen en weer gooien ok, maar munten ben ik niet zo snel mee om heen en weer te gooien.
    op elk spel zijn er mensen die misbruik maken van een ander op 1 of andere manier. Volgende keer gewoon niet doen ^^

    Je kan het beste en ook eigenlijk enige optie, dit melden aan support. niet op forums neerknallen

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Er vroeg laatst iemand (ik noem geen namen) 175k munten te leen....

    Dit soort gevallen zullen er altijd blijven; en zoals Zvicinou ook zegt nieuw in de gilde is niet direct 100% vertrouwen; ondanks de goedheid waar we vanuit gaan tijdens dit spel.

    Maar ik zou zeggen; laat die persoon een ingame mail sturen naar mij; compenseer ik de 600 munten; low-levels hoeven wat mij betreft niet onder dit soort actie`s te lijden!!

    Ik doe dit overigens omdat ik wel in *fairy-tales* geloof.... die muntjes boeien me eerlijk gezegd niet zo

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    tja, enige wat je bij dit soort mensen kan doen is het wereldkundig maken zodat ze in geen enkele goede gilde meer terecht kunnen. Van de spelleiding kan je met dit soort gevallen nauwelijks verwachten dat ze er iets aan doen. Het kan namelijk ook misbruikt worden om iemand anders bewust geband te krijgen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.