Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: stermunten

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    [Het is niet toegestaan om emails van het ondersteuningteam op het forum te plaatsen]

    Dat was het antwoord van BB op mijn ticket (zie mijn post hiervoor).
    Mijn advies is dus aan iedereen die op het punt staat om te levelen naar 50, dat met een avontuur te doen waarvoor je net voldoende EP verzameld om te levelen.
    Anders ben je het meerdere aan EP gewoon kwijt!

    Overigens vind ik dat een waardeloze regeling van TSO, omdat bij een "normaal" programma de meerdere EP gewoon in stermunten zou kunnen worden omgezet.
    Maar ja. Dit is TSO waarbij niet alles normaal is wat normaal lijkt.

    Aanvulling wegens betutteling
    Dan zal ik het in mijn eigen woorden formuleren:
    Je krijgt alleen stermunten als je level 50 bereikt.
    Omdat je ervaringpunten krijgt totdat je niveau 50 krijgt ben je de rest van je EP gewoon keihard kwijt en krijg je daar ook geen stermunten voor.
    Zo beter Skelril??

    Waar het mij om ging is dat iedereen die in een soortelijke situatie verkeert daar dan rekening mee kan houden.
    Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 18-09-13 om 20:36.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    als ze zeggen dat EP wordt omgezet naar stermunten dan verwacht ik dat EP van missies ook in die categorie valt, maar dat is blijkbaar ook niet zo

  3. #13
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem wordt alleen dat straks iedereen 5k stermunten in zijn ster heeft en omdat je daar toch niets mee kunt doen ga je alleen nog voor de loot. Je laat dure avo's door anderen spelen in ruil voor een lootspot. De invoering van premium maakt deze "tactiek" helaas nog rendabeler...
    En dat terwijl er al zoveel mooie dingen zijn in TSO waar je die stermunten aan zou kunnen uitgeven. Zo'n prachtig huis bijvoorbeeld zou ik graag mijn stermunten aan spenderen... of een stadionsnack of een bevroren huis ... noem maar op. En het zet de lvl 50ers ook weer aan om zelf eens een avo te spelen...

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Heel vreemd inderdaad dat spelers lange tijd stermunten kunnen verzamelen zonder dat ze daar iets me kunnen doen. Niet goed over nagedacht en een hele slechte klantenservice.

    Bovendien vreemd dat ep's, die je als level 50tiger verdient met het doen van missie's, niet worden omgezet in ster munten. Weinig zinvol om die missie's te doen. Maar dat vind ik van veel missie's.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Heb inmiddels 17k stermunten.... tsja wat moet ik ermee....

    Speel nog wel bergen avo`s maar alleen kleermakers; laat de ZR - SS - DB spelen door andere zodat ik nog steeds intressante loot krijg maar dit kan toch eigenlijk niet de bedoeling zijn; wil graag mijn stermunten inruilen voor:

    Bevroren Huizen - 1000 stermunten?
    Bevroren Mijnen - 1000 stermunten?
    Een Veteraan - 2500 stermunten?
    Jullie hebben vast nog wel suggesties!

    Zou mooi zijn als er eindelijk eens duidelijkheid komt over wat hier nu de bedoeling van is; want stermunten krijgen is leuk.... maar dan moet je er wel wat mee kunnen doen!

  6. #16
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop dat er binnenkort wel wat voor komt, want ik GA hard nu.
    heb lvl 46 lang uit zitten stellen. maar ja nu ruik ik de kanonen en zal door knallen naar 50 vast en zeker.
    hopelijk kan je dan wat mee met stermunten.

  7. #17
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Goh, zomaar een aankondiging op de home page dat je kunt zien op de testserver wat je eventueel, ik herhaal, eventueel kunt doen met stermunten.
    Nu nog de aankondiging wanneer je ze kunt omwisselen )

    Wij moeten er maar op rekenen dat de komende weken alle onderhoudsbeurten gaan uitlopen..... al die komende aanvullingen.....
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.