Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: stermunten

  1. #1
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud

    stermunten

    Is er al iets bekend wat we met de stermunten kunnen gaan doen? Zie ik het verkeerd dat daardoor het premium account voor lvl 50 spelers niet echt loont? Het zou dan alleen interessant zijn wat de bonen betreft. Maar om alleen nog maar sprookjesavonturen te spelen, tja het hakt er nogal in wat grondstoffen betreft.

    Hoe denken anderen erover?

  2. #2
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Ja idd zou wel eens prettig zijn om te weten wat we met die stermunten kunnen doen!
    Zeker omdat we in die sprookjes geen munt ontvangen ook!

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb liever dat ze de tijd nemen en met iets fatsoenlijks komen dan dat ze het nu ff snel snel in elkaar knutselen...
    dus neem maar gerust de tijd, ik wacht wel


    (gildemissies/gildemarkt was een prima en leuk idee, maar naar mijn mening hebben ze er tot nu toe te weinig uitgehaald... de gildemarkt valt behoorlijk tegen!)

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ???????????????????

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ???????????

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    hmmm, niet slecht voor je eerste 2 posts op het forum, Petra
    bedankt voor de bijdrage

  7. #7
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik heb liever dat ze de tijd nemen en met iets fatsoenlijks komen dan dat ze het nu ff snel snel in elkaar knutselen...
    dus neem maar gerust de tijd, ik wacht wel


    (gildemissies/gildemarkt was een prima en leuk idee, maar naar mijn mening hebben ze er tot nu toe te weinig uitgehaald... de gildemarkt valt behoorlijk tegen!)

    Ben ik met je eens. En als ik zie wat soms lagere spelers moeten doen voor een gildemissie loont het totaal niet om in een gilde te zitten.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Dit weekend activeerde ik voor 1 dag premium na een voorbereiding van meer dan 1 1/2 week.

    Kon daardoor achterelkaar 1 x zonen van het veld, 6 x vikingen en 2 x zwarte ridder spelen gedurende die periode.
    Ja..., leverde me heel veel ep en grondstoffen op

    Maar bij de laatste zwarte ridder had ik nog 3869 EP nodig om naar 50 te levelen, terwijl ik voor die zwarte ridder inclusief de 50% bonus ongeveer 42000EP zou krigen.
    Helaas kreeg ik wel die 3869 EP en levelde ik naar 50, maar ik kreeg GEEN stermunten voor het verschil tussen de ep die ik verdiende en wat ik op dat moment nog nodig had.

    Is inmiddels een ticket over verstuurd en ga nu maar hopen dat BB inziet dat zij niet zomaar dat verschil kunnen laten "verdwijnen".

  9. #9
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    had hetzelfde

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Dit weekend activeerde ik voor 1 dag premium na een voorbereiding van meer dan 1 1/2 week.

    Kon daardoor achterelkaar 1 x zonen van het veld, 6 x vikingen en 2 x zwarte ridder spelen gedurende die periode.
    Ja..., leverde me heel veel ep en grondstoffen op

    Maar bij de laatste zwarte ridder had ik nog 3869 EP nodig om naar 50 te levelen, terwijl ik voor die zwarte ridder inclusief de 50% bonus ongeveer 42000EP zou krigen.
    Helaas kreeg ik wel die 3869 EP en levelde ik naar 50, maar ik kreeg GEEN stermunten voor het verschil tussen de ep die ik verdiende en wat ik op dat moment nog nodig had.

    Is inmiddels een ticket over verstuurd en ga nu maar hopen dat BB inziet dat zij niet zomaar dat verschil kunnen laten "verdwijnen".
    dat is standaard BB beleid... vanaf lvl 50 wordt EP omgezet in stermunten zeggen ze... maar dat klopt echter niet... verschillende (hoofd)missies die ook EP geven krijg je vanaf lvl 50 gewoon helemaal nix voor... die EP en stermunten ben je gewoon kwijt!
    echter als je voor de betreffende update lvl 50 was en toen die missies had voltooid dan is na de update de betreffende EP wel omgezet in stermunten... (tenminste als het goed is, niemand die dat kan controleren)....

    mijn ervaring met support is dat als het niet echt heel serieus is dan vermijd ik contact, want je hebt minstens 5-6 mailtjes nodig voor dat ze snappen wat je bedoeld... (het zal wel aan mijn uitleg liggen en niet aan hun interpretatie vermogen) maar wat mij betreft is dat dus te veel moeite voor geen/een miniem resultaat...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.