Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: waar zijn mijn setllers heen ??

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb 1155 troepen toch geeft hij aan dat ik er 1506 heb met als resultaat dat ik nu -312 settlers zit dus al mijn handelshuizen gaan zonder werkers komen te zitten, ik ben niet in de mogelijkheid om zomaar huizen bij te zetten, en 312 is meer dan 1 garnizoen, het spel is meer en meer kut aan het worden en het lijkt er meer en meer op om zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken te kloppen, ik heb er het laatste jaar zeker 100 euro ingestoken en ze blijven maar flaters slaan het zal mooi geweest zijn, het was ooit is leuk dit spel

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem, en er staan geen troepen in de wachtrij

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Je zou maar net je premium gestart zijn en dan een week niet kunnen avonturen :-)

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Barrakken bug?

    Ik ben 25 rekruten aan het trainen, elke keer als ze klaar zijn, begint het trainen opnieuw.
    Krijg er geen rekruten bij. Zit dus vast. Er is een 3x buff actief.

    Wat kan ik doen om dit te doorbreken?

  5. #15
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer eens even te kijken wat er gebeurd als je een andere browser gebruikt.

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Probeer eens even te kijken wat er gebeurd als je een andere browser gebruikt.
    Zowel IE als Chrome geven hetzelfde beeld.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    kun je ze annuleren???

    ff ticket sturen naar BB... moet je wel vlug doen en alles 3 keer duidelijk uitleggen anders snappen ze het niet en zijn er vervolg mails nodig, want als je te lang wacht tillen ze het waarschijnlijk over het weekend heen...

  8. #18
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is momenteel een bug waardoor zowel de boekbinder als de barak wordt gereset tijdens het produceren van de grondstoffen/soldaten. Deze bug is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn bezig met het zoeken naar een oplossing.

    BB_Skelril

  9. #19

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    heb daar al een week last van met de boekbinder Skelril (al een report verstuurd). Krijg ik daarvoor nog een vergoeding van me items die ik wilde produceren? Boeken maken duurt al veelste lang.....

    Ow en nog een opmerking Skelril als dit soort bugs bekend zijn bij het team waarom word het dan niet even ergens gemeld door jou of door iemand anders van BB? Zou fijn zijn als ik het ergens kon vinden welke bugs er eventueel aanwezig zijn zonder dat ik er toevallig overheen struikel dat het een bekend probleem is.
    Laatst gewijzigd door Frisqy; 11-10-13 om 00:36.

  10. #20
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Frisqy,

    De bug was tot gisteren nog niet bekend, toen ik er achter kwam dat de bug aanwezig was heb ik het hier gemeld, zoals ik normaal gesproken ook doe. Over compensatie kan ik helaas nog niets zeggen, hierover zal meer bekend worden wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.