Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: waar zijn mijn setllers heen ??

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud

    waar zijn mijn setllers heen ??

    Iemand een idee waar ze zijn gebleven
    Ben al ff naar ze opzoek maar kan ze nergens vinden.


  2. #2
    rocas
    het verschil is in de maak.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    teveel aan bevolkingslimiet geen legers meer te maken

    hallo

    Het begon allemaal met een hogere bevolking dan dat ik kan herbergen( zie bijgevoegde bestand settler bug1.jpg )

    Dat veranderde naar een te hoge leger aantal terwijl bevolkings limiet op 4150/4150 bleef. maakte ondertussen legers terwijl bevolking hetzelfde bleef maar het aantal werkloze settlers lager werd en het leger aantal hoger werd. zie tweede bijgevoegde bestand ( settler bug2.jpg )

    Hoop dat dit opgelost kan worden.

    P.S. legers zijn wel te maken kwam ik achter daarom bericht aangepast. Maar dat maakt het alleen maar erger.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settler bug1.jpg
Bekeken:   275
Grootte:   59,7 KB
ID:        207   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settler bug2.jpg
Bekeken:   275
Grootte:   69,8 KB
ID:        208  
    Laatst gewijzigd door Blackweasel; 04-09-13 om 22:56.

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom net (05-09-2013 , 0:15) erachter dat ik meer settlers heb dan ik kan plaatsen. Was 1978 bij max van 1700. Had nog 104 werkloze settlers en heb 25 rekruten in training gezet. Direct daarna zijn de resterende werkloze settlers weg en is het aantal gedaald naar 1899 met 0 werklozen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    heb het zelfde probleem, een overbezetting van settlers.
    Kan nu geen troepen meer bijmaken.
    laddy azzo

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn op de hoogte van dit probleem. Dit komt door een extra garnizoen die niet op je eiland hoort te zijn. Deze werken niet en veroorzaken het probleem. Dit zal met het volgende onderhoud worden opgelost.

    BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Volgende onderhoud is volgende week. Dat schiet lekker op dus.
    Kortom een week lang kan ik niets doen op mijn eiland omdat ik geen vrije settlers heb?

    Ik moet eerlijk zeggen dat zo'n bug als deze wel zo erg is dat hiervoor eigenlijk extra onderhoud zou mogen worden uitgevoerd om het op te lossen zodat de mensen die hier last van hebben weer normaal kunnen doorspelen ipv een week te moeten uitzitten.
    Laatst gewijzigd door MeneerHepatica; 05-09-13 om 17:52.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    volgens Skelril is het probleem dat er een garnizoen te veel op je eilandje is...
    dan zou je dus (tijdelijk) huisjes bij kunnen bouwen om je bevolkinslimiet te verhogen (een garnizoen is max 250 eenheden)...
    of inderdaad een half weekje wachten op het onderhoud, maar dat is jouw keuze... een andere oplossing is er momenteel niet...

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij is de verhouding momenteel 2365 / 1920. Dat is niet 1 garnizoen. 445 Settlers dus. Is dus 9 huizen extra bouwen en die naar lvl 3 upgraden.
    En dus ook 9 licensies die ik niet heb.
    Kortom een oplossing die niet echt werkt helaas.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    okay...
    tja, akte adellijk huis van handel halen is een optie...
    of als je nog (goedkope) leger eenheden kunt/wilt doodlopen dan zijn er vast wel lootspotjes bij je gildeleden of zo...
    dan moet je wel eerst wat doodlopen voordat je weer iets nieuws kunt trainen...

    anders zit er denk ik helaas nix anders op dan te wachten...

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.