Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Inloggen met Internet Explorer

  1. #1
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    Inloggen met Internet Explorer

    Met mijn Internet Explorer (IE) browser kan ik niet meer inloggen, na pass invoeren springt het weer terug naar een leeg veld.
    Op Google Chrome lukt het inloggen zonder problemen.

  2. #2
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Nog even een aanvulling, dit probleem had ik al voor onderhoud gisterenavond toen ik wou inloggen met IE.

  3. #3
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Met mijn Internet Explorer (IE) browser kan ik niet meer inloggen, na pass invoeren springt het weer terug naar een leeg veld.
    Op Google Chrome lukt het inloggen zonder problemen.
    maar nu inloggen lukt nu dan toch ook niet...? of wel?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Dit probleem heb ik ook al een tijdje. Als je tijdens het inloggen via je adresbalk naar http://www.thesettlersonline.nl/nl/play gaat werkt het wel!
    Nu natuurlijk niet, maar als de server weer online is zou het moeten lukken.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    op de uk server werkt alles, daar heb ik een aantal beloningen gehad omdat ze zich hebben verslapen bij BB, ben benieuwd of dat wij dat ook krijgen

    ik zie ook net dat bij algemene discussies een bericht staat van afgelopen nacht om 4.35 uur, toen werkte de boel dus nog?
    Laatst gewijzigd door gekewe; 04-09-13 om 08:39.

  6. #6
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, het werkt nog steeds niet, even de storing afwachten. Ik zit nu op Chrome maar speel liever op IE

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb rond gevraagd over dit specifieke probleem, mocht er niets bekend zijn bij andere werelden dan zal ik onze ontwikkelaars hierover inlichten en zal er hopelijk zo snel mogelijk meer informatie bekend zijn.

    BB_Skelril

  8. #8
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik heb rond gevraagd over dit specifieke probleem, mocht er niets bekend zijn bij andere werelden dan zal ik onze ontwikkelaars hierover inlichten en zal er hopelijk zo snel mogelijk meer informatie bekend zijn.

    BB_Skelril
    Bedankt voor de reaktie, ik zag al een post met hetzelfde probleem sinds gisteren op een andere server.

    http://forum.thesettlersonline.com/t...9-Login-Issues

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Is hier Dinsdag morgen begonnen, ben een vroege vogel en er was op 03-09-2013 om 4:14 ook geen server kreeg alleen een txt vorm van de site.
    daarna de melding server unavailable. rond 05:30 lukte het om in te loggen

    vandaag het zelfde probleem, van ellende maar naar chrome gegaan

    speelde op de IE 10 versie met Windows 8
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 04-09-13 om 09:39.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    inloggen kan op 2 manieren, midden boven en in dan in het centrum van 't scherm met de inlog knop, sinds 3 september lukt 't mij niet meer om met ie 10 de inlog midden boven te gebruiken, 't scherm komt elke keer weer terug naar 't inlog scherm, drukken op de inlog knop werkt gelukkig wel, met Firefox lukt 't inloggen wel met de inlog regel boven in

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.