Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Inloggen met Internet Explorer

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had hetzelfde probleem al met grepolis, dit kwam voornamelijk omdat explorer, adobe flashplayer niet ondersteunt. Ben daarna overgestapt op firefox, deze is erg handig als je meerdere online spellen tegelijk speelt.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Hm, lijkt prima oplossing. Maar helaas mag ik van IT alleen IE op mn lappie.

    Lijkt me dat IE een zeer veel gebruikte browser is, dus TSO heeft er wel belang bij dat dit z.s.m. wordt opgelost. Tot die tijd maar ff alternatieve route ...

  3. #13
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Een tijdelijke oplossing is om naar http://www.thesettlersonline.nl/nl/profile te gaan en deze pagina te gebruiken om in te loggen. Dan zal de log in niet loopen en kan je gewoon inloggen.

    BB_Skelril

  4. #14
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ditzelfde probleem, inloggen met IE lukt wel, maar je moet aardig wat keren je wachtwoord invullen. Ik denk dat ik vanochtend 40+ keer heb geprobeerd maar uiteindelijk kreeg ik de "nu spelen" knop. De aanhouder wint.

    Dat neemt niet weg dat deze bug behoorlijk irritant is.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Begin te vermoeden dat er meer aan de hand is dan alleen iets met explorer, want toen ik vanmorgen iets aan klikte in de schatkist, werd er spontaan een nieuw tabblad geopend naar de homepage van the settlers online. Dus dat zou betekenen dat het niet perse alleen aan de browser ligt. Zou bijv. iets met werk aan de website of game engine te maken kunnen hebben. Zou graag toch wel willen dus dat BB in ieder geval iets laat weten over wat zij denken dat dit veroorzaakt.

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb tot gisteren, 12-09-2013, geen problemen gehad met Explorer. Maar vandaag was het een ramp, minstens 10 keer moeten inloggen voordat ik verder kon. Ik zal eens een andere browser proberen.

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas werkt ook die omweg van BB_Skellril niet meer, ik blijf dan krijgen 'Connection failed'. Ik word er moedeloos van.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    nieuwe oplossing
    klik op de inlog pagina op vouchers, omdat daar voor moet ingelogd worden voor die geplaatst kunnen worden krijg je een foutloze inlog mogelijkheid

  9. #19
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Via hulp op de startpagina lukt het ook soms, maar het is te gek dat je dat soort onzin moet uithalen om op het spel te kunnen komen.
    Ik wil geen andere browser gebruiken alleen maar omdat TSO de oplossing niet kan vinden. Op andere websides heb ik nergens last van.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #20
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Buiten dat het inlog probleem er nog steeds is, moest ik vanmorgen tot 3x toe het spel verlaten omdat het vast loopt. Gewoon op mijn thuis eiland.

    De laatste keer kreeg ik zelfs een melding dat er iets mis was met Windows en moest mijn computer opnieuw opstarten. Voorbode van dit was dat ik met mijn muis vertraagd over het eiland ging en verbeteringen heeeel langzaam pakken op gebouwen. De schermopbouw loopt dan ook niet soepel, gebouwen zijn bijvoorbeeld maar half te zien.

    Op geen enkele andere site heb ik last van dit soort dingen. Kan hier nu eerst eens iets aan gedaan worden, voordat er straks weer allerlei nieuwe zaken bijkomen?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.