Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Wat vinden jullie hier van ?

  1. #21
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    6de kasteel wordt ook net neergezet...

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    sorry dat ik jullie e-peen de grond in trap, maar is het niet juist heel dom om als gilde zo veel mogelijk sprookjes kastelen neer te zetten???
    3 spelers kunnen eenvoudig met 1 sprookjes kasteel doen... dat ding draait de bonen er als een gek door heen... tenzij je natuurlijk 4 slimme kleermakers op 1 dag speelt, dan snap ik wel dat je dat ding voor je zelf wilt hebben...
    het nut/doel van deze posts snap ik dus ook niet helemaal... persoonlijk lijkt het mij gewoon dom om er zo veel mogelijk in één gilde neer te zetten... als je samen speelt (gilde) kun je tóch eenvoudig je bonen omzetten naar plantjes en de andere personen sparen elk 10k bonen uit voor het kasteel (om over upgrades en het relatief lastig te plaatsen kasteel dat 4 bouwplekken kost nog maar te zwijgen)...

    zeg het maar als ik het verkeerd zie, maar eigenlijk willen jullie hier bewijzen dat jullie als gildes dus totaal niet samenwerken, of zie ik het nou zo verkeerd???

  3. #23
    RbeforeS

    je hebt gelijk

    je hebt gelijk gexte

  4. #24
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    sorry dat ik jullie e-peen de grond in trap, maar is het niet juist heel dom om als gilde zo veel mogelijk sprookjes kastelen neer te zetten???
    3 spelers kunnen eenvoudig met 1 sprookjes kasteel doen... dat ding draait de bonen er als een gek door heen... tenzij je natuurlijk 4 slimme kleermakers op 1 dag speelt, dan snap ik wel dat je dat ding voor je zelf wilt hebben...
    het nut/doel van deze posts snap ik dus ook niet helemaal... persoonlijk lijkt het mij gewoon dom om er zo veel mogelijk in één gilde neer te zetten... als je samen speelt (gilde) kun je tóch eenvoudig je bonen omzetten naar plantjes en de andere personen sparen elk 10k bonen uit voor het kasteel (om over upgrades en het relatief lastig te plaatsen kasteel dat 4 bouwplekken kost nog maar te zwijgen)...

    zeg het maar als ik het verkeerd zie, maar eigenlijk willen jullie hier bewijzen dat jullie als gildes dus totaal niet samenwerken, of zie ik het nou zo verkeerd???
    Heb je er ooit aan gedacht dat mensen gewoon het kasteel willen hebben; **gewoon omdat het kan** wie zijn wij dan om in de gilde te zeggen; NEE.... we zetten er maar een beperkt aantal neer (ondanks de 4 bouwplekken).....

    Een kasteel is een uniek item; zoals nagenoeg iedere speler graag een uniek item op zijn/ haar eiland heeft staan!!

    Op de een of andere manier proef ik hier een stukje....... laat ik het netjes houden

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Heb je er ooit aan gedacht dat mensen gewoon het kasteel willen hebben; **gewoon omdat het kan** wie zijn wij dan om in de gilde te zeggen; NEE.... we zetten er maar een beperkt aantal neer (ondanks de 4 bouwplekken).....

    Een kasteel is een uniek item; zoals nagenoeg iedere speler graag een uniek item op zijn/ haar eiland heeft staan!!

    Op de een of andere manier proef ik hier een stukje....... laat ik het netjes houden
    daar moet ik je gelijk in geven, MAAR was het dan toch niet beter om eerst gewoon 1 zo'n kasteel neer te zetten en dat de andere spelers hun bonen laten omzetten naar plantjes voor bijvoorbeeld de goudtorens, zodat ze eerst goudtorens neer zetten (want die willen ze dan waarschijnlijk ook **gewoon omdat het kan**), want die goudtorens voegen iets toe, namelijk goudproductie, maar dat kasteel voegt nix toe, want die plantjes kunnen anderen ook voor je maken en anders staat hun kasteel toch maar stil...
    dan kunnen ze daarna alsnog door sparen voor dat kasteel (ook al heb je dan alles al en heeft het kasteel geen functie meer, maar **gewoon omdat het kan**)...

    (overigens heb ik hem ook, maar ik was de eerste bij ons in de gilde en achteraf gezien had ik hem ook liever niet neergezet en had ik beter een week of misschien 2 (die mensen willen natuurlijk eerst plantjes voor zichzelf produceren) kunnen wachten en dan door anderen mijn bonen laten omzetten...)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 14-09-13 om 15:05.

  6. #26
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Als je het vanuit het punt bekijkt om eerst andere dingen te scoren met 1 kasteel kan ik je niet meer dan gelijk geven; als ik kijk naar het *menselijke* deel van *hebben... omdat het kan* blijf ik bij mijn vorige antwoord.

    Aan de andere kant wat kun je verwachten van een gilde waarvan 70% level 50 is (al langere tijd).... iedereen wil gewoon een kasteel

  7. #27

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ja, persoonlijk ben ik meer voor effectiviteit/functionaliteit dan voor alle verschillende gebouwtjes/decos en grafische aspecten
    vandaar dat ik het kasteel dus ook niet erg nuttig vind, omdat genoeg andere mensen die toch al hebben...

  8. #28
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    ik wou het gewoon hebben en wie zegt dat we mekaar niet helpen met boontjes?

  9. #29
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Na een dik half jaar level 50; boeit mij ook eerlijk gezegd de effectiviteit een stuk minder

    Weet je wat pas inefficiënt is; adellijke huizen naar level 5 brengen en ze daarna afbreken!

  10. #30

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Is inderdaad een kwestie van willen hebben omdat elk uniek gebouw op mn eiland wil hebben op duistere kasteel na (zolang er te weinig bouwplekken zijn) en goudtoren vind ik 1 wel ff genoeg, zoveel levert die nu ook weer niet op. alleen de 1k transporter nog en we zijn weer rond met nieuwe items

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.