Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Loot in avonturen?

  1. #1
    Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    Loot in avonturen?

    Wat ik me afvraag is waarom dr zo vaak graanvulling in de laatste slots voorkomt? Het is niet echt iets waar je op zit te wachten en het is ook niet echt waardevol. Kan dit niet beter gebalanceerd worden?

  2. #2
    JeneverRidder's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Nou Daar heb je een Punt!

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hersens Bekijk Berichten
    Kan dit niet beter gebalanceerd worden?
    De loot die je krijgt is nu juist gebalanceerd.
    Hoe hogere avonturen, hoe meer kans dat je iets anders krijgt dan graan/vleesvulling.

    Het is juist zo gemaakt, dat het spel niet te snel gaat.

  4. #4
    Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Dus de vikingen is een laag avontuur en buskruit en victor en stampende stier?
    Of de zwarte ridders en de duistere broederschap verborgen expirimenten?
    Die laatste vier zijn 42+.
    Ik vind het een flauw antwoord. Het spel gaat echt niet sneller als iemand b.v. wat meer loot krijgt je bent altijd afhankelijk van je productie tijd.
    Dus wat jij zegt over die loot klopt niet want die graanvuller zit overal in behalve in de nieuwe sprookjes enzo. En het spel is al eeuwig langzaam gemaakt dus zou niet erg zijn als dr iets meer vlot in zat en wat meer beloning die je zelf kan halen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    of gewoon meer avonturen doen

  6. #6
    Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Dan blijft het een feit dat niemand op die graan zit te wachten. Meer avonturen is ook meer graan

  7. #7
    Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    En jullie zijn mischien al lang lvl 50 en geven dr niet zo veel meer om

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hersens Bekijk Berichten
    Dus de vikingen is een laag avontuur en buskruit en victor en stampende stier?
    Of de zwarte ridders en de duistere broederschap verborgen expirimenten?
    Die laatste vier zijn 42+. Ik vind het een flauw antwoord.
    Hoe hoger het avontuur, hoe meer kans op een episch gebouw, munten of speciale voorwerpen in de laatste lootcategorie.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het spel is wel okay gebalanceerd zoals het nu is... daar moeten ze niet aan gaan sleutelen!
    natuurlijk wil iedereen goede loot zo veel en vaak mogelijk... maar als dat het geval was dan is de lol er ook zo vanaf... nu moet je gewoon echt moeite doen om iets te krijgen en dat maakt (en houdt) het spel leuk...

  10. #10
    Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    ja en altijd die vuller poegel waarom negeer je dat nou eigenlijk? Altijd de meeste procent kans op die graanvulling.
    Check ff alle loot tabellen....in alle slots is dr een verhouding, maar de verhouding van 3000 graan of 600 munt ontgaat me? 800 marmer of 800 hardhoutplank snap ik of tropen of graniet.
    Maar graan en munten het is totaal niet in verhouding ook al vind jij blijkbaar van wel?
    Mja het is jouw mening tegen die van mij maar ik durf te wedden als ze ons allemaal zouden laten stemmen of daar iets anders voor in de plaats kan komen dat ook zeker zal gebeuren. Groetjes

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.