Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: Loot in avonturen?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je veel avonturen speelt heb je veel brood nodig en veel tarwe als je nu een veldje plant van 400 tarwe en je zet er 8 lvl 5 boerderijen rond is dat in twee uur leeg rekening gehouden met de ideale looptijd dus om de twee uur moet je online komen om dat veldje te vervangen of je productie valt stil dit kun je verhinderen door dat veldje te vullen met graanvullers.
    Niet iedereen heeft namelijk alles vol met silos staan dus die veldjes hebben wel degelijk nut.
    Een ander voordeel hiervan is dat deze opstelling zeer weinig plaats in neemt en je nutteloze graanvullers hebben inneens zeer veel nut.

ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het met GEXTE eens als je altijd de hoofdprijs krijgt is het saai en de veldjes hebben wel degelijk nut.

Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Wereld
    Woestewoud
    pffff word dr moe van dacht dat dit het suggestie forum was en niet het discussie forum?(oh het is het suggestie forum) Ik vraag toch niet of je het niet met me eens bent en ik vraag antwoord van mensen die dit spel maken en niet van een paar spelers die WEL op het forum zitten.
    Als ik zeg dat ik die graanvullers niet leuk vind dan is dat voor mij zo en ervaar ik dat zo. Dus wat helpt het dan om in discussie te gaan over iets wat ik zo ervaar in de game? Verandert mijn ervaring hierdoor? Of wilt u uw mening de mijne maken?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Meneer/mevrouw 'Hersens' doet zijn/haar naam geen eer aan...

Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Wereld
    Woestewoud
    en dit heeft te maken met wat precies dikke? ken je mij persoonlijk? En heeft dit iets met het topic te maken? Of wilt u gewoon trollen?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Voornamelijk dat laatste, maar wel degelijk gebaseerd op eerdere reacties van uw hand.

Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Dan ben ik blij dat ik dat van u hoor en niet van iemand met zn volle verstand.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DikkeHarry Bekijk Berichten
    Meneer/mevrouw 'Hersens' doet zijn/haar naam geen eer aan...
    ik ben het met Harry eens!
    en jouw "suggestie":
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hersens Bekijk Berichten
    Wat ik me afvraag is waarom dr zo vaak graanvulling in de laatste slots voorkomt? Het is niet echt iets waar je op zit te wachten en het is ook niet echt waardevol. Kan dit niet beter gebalanceerd worden?
    dat vind ik niet echt een suggestie...
    iets afvragen is geen suggestie!
    buiten dat is er verschillende keren geprobeerd uit te leggen hoe het een beetje in elkaar steekt, maar jij wilt gewoon niet luisteren, dus dan houdt het op...

je kunt wel een leuk fotootje en een leuke naam kiezen, maar als je ze niet gebruikt heb je er ook nix aan!

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hoe duurder de GS de minder % kans dat het in de loot zit, + je krijg toch altijd wat je niet wil, en of het nu 1% of 99% is het blijft kans

Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Dr staat toch de vraag of het beter gebalanceerd kan worden gexte. Das dus duidelijk een suggestie. Maar u doet uw naam prima eer aan gexte :P. En je kan duidelijk niet lezen of selectief. Je bent alleen maar je mening aan t ventileren. En je hoeft ook niet steeds mij te citeren want dat staat echt niet interesant hoor. Het is anvullende info op een vraag niks mis mee. Ik denk dat u vroeger veel gepest bent gexte.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten