Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Loot in avonturen?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ahhh, dan ligt daar denk ik het probleem!
    jij ziet de percentages/kans op bepaalde loot van avonturen als mijn mening...
    dan heb je inderdaad helemaal gelijk!

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hersens Bekijk Berichten
    Ik denk dat u vroeger veel gepest bent gexte.
    Wil je er even over praten Gexte?

kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    waarom sleutelen aan de loot? De ene keer heb je een tarwe afzetting en de andere keer heb je salpeter so what! effe lachen en op naar het volgende avontuur en hopen op een betere loot. Het is uitstekend gebalanceerd de loot, houden zo BB.

kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hersens Bekijk Berichten
    pffff word dr moe van dacht dat dit het suggestie forum was en niet het discussie forum?(oh het is het suggestie forum) Ik vraag toch niet of je het niet met me eens bent en ik vraag antwoord van mensen die dit spel maken en niet van een paar spelers die WEL op het forum zitten.
    Als ik zeg dat ik die graanvullers niet leuk vind dan is dat voor mij zo en ervaar ik dat zo. Dus wat helpt het dan om in discussie te gaan over iets wat ik zo ervaar in de game? Verandert mijn ervaring hierdoor? Of wilt u uw mening de mijne maken?
    Oh. nu snap ik het: Als JIJ het niet leuk vindt of onhandig dan moet het er maar uit. En als er dan 20 mensen tegen je zeggen dat zij er wel blij mee zijn, dan is dat discussie waar je niet op zit te wachten, want dit is een suggestie forum. En dan moeten we maar een stemming houden... Volgens mij is de stemming hier al gehouden: Tegen Graanvullers: 2 Voor de graanvullers: 20.

Wat kan het leven toch simpel zijn...

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben juist wel blij met al dat tarwe, want je zal maar een week op vakantie gaan....
    Weet je wat er dan nog over is van al je tarweveldjes, wanneer er maar 400 tarwe in zit max?
    Ik ben nu al weken aan het sparen, zodat als ik op vakantie ga, ik mijn tarwevelden knoepie vol kan proppen
    Liggen er toch weer aardig wat brood, meel en paarden op me te wachten bij terugkeer.

Toegegeven, ik heb ook liever munten of goudafzetting, maar ik loop niet te klagen over dat tarwe, alsof het het slechtste is wat me ooit is overkomen.

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat je misschien verkeerd naar de loot kijkt, je ziet dat er bijv een tarwe vulling in een level42 avo zit.
    Zelf zie ik het zo het is een loot dus een kans als in een slot dus een duisterkasteel zit dan staat daar een tarwe vulling tegenover in dat zelfde slot.

Een loot kan nu een maal goed rollen of slecht rollen.
    Het is net zo iets al op een gokkast je kan de jackpot hebben maar ook 1 kers of wat dan het laagste ook mag zijn.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten