Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Binnenplein

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Opslaggebouw

    Onze eilanden zijn te klein elke groene zone staat vol en ik heb zelfs nog enkele bouwvergunningen over dus daarom het volgende voorstel.

    Een gebouw dat je met stermunten kan kopen waarin je andere gebouwen kan steken. Mijn idee :
    -Neemt geen bouwvergunning in beslag zoals andere gebouwen uit de shop
    -5 gebouwen per level dus 25 maximaal.
    -Kosten voor upgrades = die van een watermolen x5.
    -Gebouwen die je er insteken kan je niet boosten en upgraden.
    -Gebouw erin steken of eruit halen is hetzelfde als een gebouw verplaatsen en kost dus evenveel.
    -Om in & uit het gebouw te geraken komt er 2x 10 seconden bij de totale productietijd bij.

    Dan stel ik ook voor om de gebouwen zoals het klassieke settlers hoofdkwartier, duister kasteel, wit kasteel en heksentoren dezelfde functies te geven (dus dat ze een opslagfunctie krijgen) met als verschil dat het 10 gebouwen per level is maar dat ze enkel huizen en adellijke huizen kunnen bevatten.

    Ik hoop dat dit idee in overweging word genomen.

    groeten
    Daveke
    Laatst gewijzigd door Daveke; 30-08-13 om 16:28.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het wel goed dat de ruimte gelimiteerd is!
    als je onbeperkt van alles kunt bouwen dan is wat mij betreft de lol er zo vanaf...
    nu moet je nog een beetje managen en afwegingen maken, dat is dan helemaal voorbij...

  3. #3
    Hersens's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom gaat bij u altijd de lol dr af als u iets extra krijgt meneer gexte? Ik vind het wel een goed idee het houd het spel langer aantrekkelijk.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    een strategie spel is naar mijn mening een spel waar je keuzes en beslissingen moet maken. als je de bouwruimte onbeperkt maakt dan haal je het strategie element helemaal weg... (wat mij betreft zit er nu al te weinig strategie in het spel om het überhaupt nog een strategie spel te noemen!)

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Van mij mogen ze er wel 3 nieuwe zones bij doen, al is het alleen maar om je decoraties neer te kunnen zetten. Bovendien zou het wel leuk zijn om die vervolgen vrij te spelen met extreem moeilijke kampen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Ken toevallig een spel waar ze een apart deel hebben waar het enige wat je er kan plaatsen is: decoratie.

    Dus dat zou ook nog optie zijn, maja aangezien die deco niks doet behalve mooi (of juist heel lelijk) zijn, denk ik niet dat daar door TSO veel prioriteit aan gegeven zal worden.

    Denk ook dat ze nu met de problemen van vandaag wel wat anders aan hun hoofd hebben :-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.