Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: samenwerking verzoeken voor avonturen!!!!

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    samenwerking verzoeken voor avonturen!!!!

    wie weet hoe ik in het gilde aan kan geven dat iemand zich op kan geven voor een lootspot in een avontuur?

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Bij het starten van een 2/3 speler avontuur, kun je bij het accepteren aangeven dat je iemand mee wilt nemen.
    Je moet dat even goed opletten. Je krijgt de foto van het avontuur te zien, met uitleg, moeilijkheidsgraad etc. Helemaal onderaan kun je een hokje aanvinken, waarmee je aangeeft dat je hulp zou willen. Als je vervolgens naar het gildeschildje gaat en daar bij leden kijkt, kun je zien wie/welk avontuur speelt en of deze persoon hulp nodig heeft.

    Toch denk ik dat je gewoon via de chat aan moet geven dat je plek hebt, aangezien niet heel de gilde steeds in die lijst gaat kijken.


    Screenshot



    P.S (ik heb het even met paint gedaan, want ik heb teveel vensters openstaan in PhotoShop )

    P.S.P.S (Ik faalde daar even met het maskeren van de naam, aangezien je gewoon nog steeds goed kunt zien wil ik selecteerde Dus als de moerasheks straks dood is, dan weten we wie de dader is!)
    Laatst gewijzigd door Poegel; 25-08-13 om 14:23.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    dit is overigens natuurlijk een compleet nutteloze update...
    als iemand om medewerking heeft verzocht dan kun je nog niet joinen... de persoon die het avontuur gestart heeft moet nog steeds gewoon handmatig een uitnodiging sturen...
    het zou handig zijn als je ook daadwerkelijk het avontuur kon joinen als iemand medewerking verzoekt zonder dat daar nog een uitnodiging aan te pas moet komen!

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor jullie hulp

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.