Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Gilde aftreed functie

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

    Gilde aftreed functie

    Mag ik vragen wat deze knop doet en wat het gevolg is.

    Kan ik een nieuwe eigenaar selecteren of hoe gaat dat in zn werking?
    want ik ga ervan uit dat de nieuwe eigenaar wel een gildehuis moet hebben?

    Laat het maar even weten.

  2. #2
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Nieuwe eigenaar heeft een gildehuis nodig.. en je kan de volgorde aanpassen wie je het liefst hebt als gildeleider.

    zet je favoriet op nr 1 deze zal dan de gilde overnemen als je aftreed

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Puur speculatie:

    Binnen de gilde kun je een opvolgranking maken, waarin je van 1 t/m 10 aangeeft wie jou kan opvolgen.
    Wanneer je op die knop klikt, zal je dus de gilde overdragen aan nummer 1. Als de ontwikkelaars slim zijn geweest, dan hebben ze een waarschuwing gemaakt, wanneer de opvolger geen gildehuis heeft. (of dat is niet nodig).

    Misschien aan BB (Skelril) de taak om even een uitleg te maken, waarin wordt uitgelegd wat alle onderdelen van het overdragen inhouden en waar je op moet letten. Zijn teveel vragen over op het moment.

  4. #4
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    de opvolger heeft een gildehuis nodig, anders kan deze niet het verzoek aannemen.

    onze grote GM is eigenlijk altijd afwezig. en onze "admin" moet dus de gilde overnemen.
    gildehuis staat er al. maar ja....

    tot zover kunnen we nog niks. want cat is er niet. en daarbij ik sta op 1 en lode op 3.
    en ik heb geen gildehuis.

    trouwens. dit hebben we wel getest op de test server. en de gilde kon niet worden overgenomen zonder een gildehuis.

    en wanneer de knop gilde overnemen beschikbaar komt, weten we nog niet
    Laatst gewijzigd door Zvicinou; 25-08-13 om 17:12.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    enschede
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    wat als in de opvolglijst niemand is die de gilde wil of kan overnemen, maar een niet geplaats gildelid heeft wel een gildehuis en wel de gilde over kan nemen, hoe gaat dat verder. kan dit gildelid dan wel gildeleider worden?

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    het duurt allemaal veel te lang voor je een gilde over kan nemen
    zeker als je gildeleider van dit moment al weken afwezig is en nooit meer online komt
    word dus tijd dat dit snel aangepakt gaat worden

  7. #7
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    toen ik die post maakte is odnertussen wel wat veranderd^^

    cat kwam online en heeft de gilde overgedragen en had lode nr 1 gemaakt. en de rest was zo gepiept

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    enschede
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    dat een gildeleider getriggerd is nadat hij na tweemaanden offline te zijn geweest en nog steeds niet online komt . heb ik tot nu toe of een van de opvolg leden nog niets van gemerkt of laat BB zo'n gilde maar gewoon doodbloeden

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is het probleem bij een nieuw gilde opstarten en alle leden overhevelen?
    Lijkt me hetzelfde als een nieuwe leider kiezen en (bijkomend voordeel) je filtert gelijk alle inaktieven eruit, want die zullen niet of laat overkomen.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Wat is het probleem bij een nieuw gilde opstarten en alle leden overhevelen?
    Lijkt me hetzelfde als een nieuwe leider kiezen en (bijkomend voordeel) je filtert gelijk alle inaktieven eruit, want die zullen niet of laat overkomen.
    dat is een bijkomend nadeel...
    het aantal leden telt voor het verkrijgen van gildemissies en ook de beloning is afhankelijk van het aantal leden (actief of niet)!!!
    bijvoorbeeld: een gilde met 100 leden waarvan er maar 10 nog actief zijn krijgt gildemissies met de maximale beloning (119 gildemunten per gildemissie of zo????)...
    80% (ik weet de percentages niet precies) van de actieve leden moet de gildemissie voltooien om de beloning op te strijken... dus 8 mensen moeten de gildemissie doen om de beloning te kunnen claimen....
    voorbeeld 2: gilde met 20 actieve leden krijgt een beloning van 46 gildemunten per gildemissie of zo, alle 20 zijn actief, dus 80% = 16 mensen moeten de gildemissie voltooien voor een mindere beloning...

    conclusie: een grotere gilde (mits consequent actief/inactief) is beter dan een kleine...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.