Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Niet-bestaande transactie

  1. #1
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud

    Niet-bestaande transactie

    Momenteel heb ik het volgende probleem:



    Op de handel wil ik goud kopen. Het aanbod is nog lang niet verlopen, ook heb ik nog genoeg grondstoffen om het te kunnen kopen.
    Toch krijg ik de melding dat de transactie niet bestaat. Als ik vervolgens refresh, dan is het aanbod er weer. Probeer ik hem nogmaals te kopen, dan krijg ik weer de foutmelding.

    Opvallend is dat het maar bij enkele personen voorkomt. Iemand suggesties? Als ik privé handel dan heb ik er met deze personen geen last van trouwens.

    Gr. Poegel

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    theoretisch zou het kunnen dat iemand anders je steeds voor is...
    dat hun het kopen en als jij het koopt dat het net weg is, dus uitverkocht...
    (en als je refreshed zou het kunnen dat dezelfde persoon er een nieuwe lading op heeft gezet en dat die ook weer net weg is)

    maar kan natuurlijk ook een (tijdelijke) bug zijn... heb je al geprobeerd of je hetzelfde probleem hebt als je de hele pagina ververst (niet alleen handel)...

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    theoretisch zou het kunnen dat iemand anders je steeds voor is...
    dat hun het kopen en als jij het koopt dat het net weg is, dus uitverkocht...
    (en als je refreshed zou het kunnen dat dezelfde persoon er een nieuwe lading op heeft gezet en dat die ook weer net weg is)

    maar kan natuurlijk ook een (tijdelijke) bug zijn... heb je al geprobeerd of je hetzelfde probleem hebt als je de hele pagina ververst (niet alleen handel)...
    Het gebeurd continu bij een select aantal personen. Ook het verversen van de pagina heeft geen nut, want dit heb ik al een aantal dagen.
    Maar gelukkig kan ik wel nog privé handelen, dus op zich is het probleem nog niet heel groot. Vroeg me alleen af of ik de enige was

  4. #4
    KarelvanAnjou
    Ik heb het ook wel eens gehad bij een deal die ik al gemaakt had. Zag toen vervolgens hetzelfde aanbod staan en wilde toen de deal weer maken en kreeg ook deze melding. Vervolgens verdwijnt de deal en na het refreshen komt hij weer terug.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    de bug die ik altijd heb is dat als ik iets op handel zet en dan mijn pagina afsluit en opnieuw open (of refresh) (niet alleen handel) dan kan ik niet meer zien wat ik op handel heb staan bij de "verkopen" tab (mijn offer bestaat nog wel, hij wordt alleen niet weergegeven bij mij in de "verkopen" tab)... als ik dan ff naar een ander eiland ga en weer terug dan staat hij er wel weer gewoon...

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.