Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Dagelijkse beloning interessanter maken

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Dagelijkse beloning interessanter maken

    Mag van mij wel wat aantrekkelijker gemaakt worden.
    I.p.v. elke week een reset pas na 4 weken een reset maar dan ook meteen interessanter maken door b.v.

    1e week zoals het nu is.
    2e week 2x de eerste week.
    3e week 3x de eerste week.
    4e week 4x de eerste week.
    Reset en je begint weer met week 1
    1 dag niet ingelogd en je begint weer met week 1

    Zeker als je wilt sparen voor een onuitputbare kopermijn nu moet je 200 weken sparen om 20000 edelstenen te krijgen dit is bijna 4 jaar.
    Zoals ik het voorstel ongeveer 1000 edelstenen per 4 weken dan heb je na 20 maanden 20000 edelstenen dan doe je er dus nog bijna 2 jaar over.

    Zo word je nog meer gemotiveerd om elke dag even in te loggen je dagelijkse beloning te krijgen en je gildemissie doen voor je gilde

    Dit zou een win win situatie zijn BB omdat spelers (nog) meer online komen en de spelers i.v.m. hogere beloningen.


    2 jaar sparen voor een onuitputbare koper of edelsteenmijn is al heel veel maar 4 jaar is echt uitzichtloos
    Laatst gewijzigd door edski; 25-08-13 om 22:52.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    hogere beloningen sowieso voor

  3. #3
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb liever een systeem dat kijkt naar je aanwezigheid alsmede de tijd dat je TSO lid bent.

    Laat ik een paar voorbeelden beschrijven:
    Ikzelf: ruim een jaar lid en in dat jaar slechts 3 dagen offline geweest, dat betekend dus een hoge aanwezigheid en lang lid, dus een aanzienlijke beloning.
    Speler A: speelt een jaar maar is elke week zo'n 5 dagen online: lang TSO lid, maar lagere aanwezigheid: medium beloning.
    Speler B: Nieuwe speler (1 maand) en is dagelijks aanwezig: redelijke beloning.
    Speler C: Nieuwe speler en enkele dagen per week online: kleine beloning.

    Dit systeem zorgt er dus voor dat je niet direct wordt afgestraft als je 1 dag niet kan inloggen.

    We zouden ook iets kunnen doen met aanwezigheid in procenten:
    95 - 100% = grote beloning
    90 - 95%= aanzienlijke beloning
    85 - 90% = behoorlijke beloning
    75 - 85% = redelijke beloning
    > 75% = kleine beloning

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Zou eerst wat meer nuttigere beloningen er in willen zien die ook naar level enzo kijken. Daarna wil ik sommige aantallen vervangen zien worden aangezien 2xb voor 6 dagen online te belachelijk voor woorden is. Dan moeten we gaan kijken naar een uigebreidere systeem voor vaker online komen. En hoe zit het met die mensen die VIP worden straks. Heb nog geen ene online game gezien die F2P is met VIP systeem en dagelijkse beloningen waar VIP naast het net vissen met een betere dagelijkse beloning.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.