Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: 850 eenheden zijn weer terug 1 week na de reset.

  1. #1
    KingBoa_NL

    850 eenheden zijn weer terug 1 week na de reset.

    Hoi allemaal,

    ik word een beetje wanhopig en vooral moe van het prachtige support dat BB geeft.
    Misschien ben ik de enige die zo loop te worstelen, maar zal even hier uitleggen wat het probleem is.

    In februari kreeg ik van een gildegenoot een mooi standbeeld, deze plaatste ik echter achter een boom en wilde hem verplaatsen.
    Na de verplaatsing kon ik zowaar niet meer op mijn eiland komen. (foutmelding: er is een probleem opgetreden met het laden van deze zone, probeer het later nog eens.)
    BB besloot toen mijn account te resetten.

    Toen de reset voltooid was en compensaties gekregen had was het allemaal rozengeur en maneschijn..
    Tot 1 week na de reset na het onderhoud er opeens 850 eenheden in mijn bevolking stonden.
    (zie printscreen hieronder)


    Na 6 maanden nutteloze mailtjes terug krijgen heb ik besloten om mijn profiel nogmaals te resetten.
    Met het resultaat dat we weer terug bij af zijn!!!
    Heel mijn eiland gereset, 27 graansilo's en 25 watermolens kwijt voor niks!!

    Weer precies 1 week na het onderhoud dat de eenheden weer terug zijn in mijn populatie.
    (zie printscreen hieronder)

    Ik zou het liefst willen stoppen met het spel en het nooit meer aan willen raken.
    Helaas heb ik er zelf te veel geld in gepompt om dit te kunnen doen.(waar ik overigens wel spijt van heb)
    Maar dit is mijn eigen keuze geweest en ik had blijkbaar het woord BETA serieuzer moeten nemen.

    Iemand die een soortgelijk probleem heeft of zoiets heeft gehad en waarbij het wel opgelost is???

    Bij voorbaat dank,

    KingBoa_NL

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    jeetje king ik heb met je te doen :S wat een gedoe allemaal daar bij jou

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Als je je huizen en kastelen afbreekt krijg je het zelfde effect. Dus misschien heb je gewoon je huizen en kastelen in je stermenu staan?
    En een berg legers bij je avontuur de zwarte ridder? want je toegewezen eenheden staan op 0, die verblijven dus al op het avontuur.
    Of wou je vertellen dat je maar 1 vet en 1 generaal hebt?

  4. #4
    KingBoa_NL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jane Bekijk Berichten
    Als je je huizen en kastelen afbreekt krijg je het zelfde effect. Dus misschien heb je gewoon je huizen en kastelen in je stermenu staan?
    En een berg legers bij je avontuur de zwarte ridder? want je toegewezen eenheden staan op 0, die verblijven dus al op het avontuur.
    Of wou je vertellen dat je maar 1 vet en 1 generaal hebt?
    Ik heb inderdaad maar één normale generaal en één veteraan (terug gekregen van support van paasevent).


    Zwarte ridders is van meneermacho overigens.
    En nee ik heb niks meer in mijn stermenu staan van huizen ofzo, behalve 2 jagers die support verkeerd gestuurd heeft jegens miscommunicatie.


    Als je ook goed zou kijken zie je in mijn tweede printscreen van mijn eerste bericht dat sector 9 nog niet vrij is.. of denk je dat ik die kampjes daar toevallig ook even snel geplaatst heb?
    Laatst gewijzigd door KingBoa_NL; 21-08-13 om 11:24.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Als je tabje allerlei open zet in plaats van alles, dan krijg veel dingen niet in beeld. want geen generaal op je avontuur klopt natuurlijk niet als je kamp er wel staat.
    Maar goed het zal wel, jou feestje.

  6. #6
    KingBoa_NL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jane Bekijk Berichten
    Als je tabje allerlei open zet in plaats van alles, dan krijg veel dingen niet in beeld. want geen generaal op je avontuur klopt natuurlijk niet als je kamp er wel staat.
    Maar goed het zal wel, jou feestje.
    ajb

    Nu kom je waarschijnlijk met het idee dat ik mijn generalen snel terug getrokken heb..
    geloof wat je wil geloven.. als ik dat standbeeld van jou nooit verzet had, had ik deze problemen iig niet gehad.

    Nu weer tijd voor iemand die echt iets weet??

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom wissel je niet gewoon naar een geheel nieuw account?
    Zolang je echt alles terugkrijgt, zou ik dat doen.

  8. #8
    KingBoa_NL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Waarom wissel je niet gewoon naar een geheel nieuw account?
    Zolang je echt alles terugkrijgt, zou ik dat doen.
    Dat is wel een goede optie poegel, waarschijnlijk komt dit toch nooit meer goed.
    Heb alleen geen idee of ze bereid zijn om alles over te zetten naar een ander account.
    Zat ook te denken om al mijn geld terug te vragen, maar dat zullen ze wel niet doen he :P

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingBoa_NL Bekijk Berichten
    Dat is wel een goede optie poegel, waarschijnlijk komt dit toch nooit meer goed.
    Heb alleen geen idee of ze bereid zijn om alles over te zetten naar een ander account.
    Zat ook te denken om al mijn geld terug te vragen, maar dat zullen ze wel niet doen he :P
    ''The amount paid for each Subscription period begun and/or Credit pack credited on your Account is irrevocably forfeited and will not be refunded.''

    Antwoord op geld terug is dus nee, zoals ik dat uit de voorwaarde kan halen.
    Dus ik zou gewoon vragen om een account transfer. Kon vanaf de UK naar NL ook, dus als je het heel lief vraagt, kunnen ze weer doen.
    Ik zou sowieso de speciale gebouwen + de vet eisen.

  10. #10
    KingBoa_NL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    ''The amount paid for each Subscription period begun and/or Credit pack credited on your Account is irrevocably forfeited and will not be refunded.''

    Antwoord op geld terug is dus nee, zoals ik dat uit de voorwaarde kan halen.
    Dus ik zou gewoon vragen om een account transfer. Kon vanaf de UK naar NL ook, dus als je het heel lief vraagt, kunnen ze weer doen.
    Ik zou sowieso de speciale gebouwen + de vet eisen.
    Heb ik nu gedaan...lol ik denk schrijf het eens in het engels naar support toe, maar dat heeft het alleen maar erger gemaakt.
    Zie hieronder XD


    Hallo KingBoa_NL,

    Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

    Onze welgemeende excuses. Ik zal toestemming vragen om uw account volledig van het systeem te verwijderen.

    Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groeten,

    "The Settlers Online" Support Team

    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Hi support,

    Now one week after the reset, guess what!
    The bug which why I asked the reset is back again.
    Just like last time, the bug is showing up after a week of the reset.

    http://imageshack.us/a/img560/3639/li0g.png
    As you can see in this first printscreen, my population is just like last time, suddenly grown with 850 militia units, which I can't see nor use.
    Also you see an open adventure, this is a lootspot and I'm 100% sure I haven't sent any troops, My only gens are the normal gen and the veteran-general, and as you can see, they're both in my starmenu.
    This is excactly the same problem as in februari, when you resetted my account for the first time due to another bug.
    http://imageshack.us/a/img443/1618/o3fn.png
    Also i made a printscreen from my barracks, and as you can see it's bloody empty.

    Could you please do something this time, I don't want to wait another 6 months again.
    I'm starting to hate this game a lot, due to all the bugs, but I don't want to stop because i spent more then €300,-
    I also typed this in English this time, just to make sure you would fully understand it.
    I Also attached the 2 printscreens.

    Thank you in advance.

    Regards,

    KingBoa_NL

    attachments: prntscrn1, prntscrn2

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.