Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: 850 eenheden zijn weer terug 1 week na de reset.

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Uhm ... je vraagt niet om het te deleten ... maar dat gaan ze wel doen .... wat voor google-translate hebben die lui daar?

    Weet niet hoor boa ... maar ik zou denk ik p.slink zijn, ik vind jou nog erg relaxed hieronder (snap nu een stuk beter al dat geklaag over support ook).

    Misschien moet je even langs op de beurs in Aken, misschien als je daar live 'reclame' voor ze maakt dat ze je wel geheel schadeloos stellen, want al die gebouwen die je nu al weer kwijt bent en de energie die je er in steekt zijn toch ook wel zonde.
    Laatst gewijzigd door Buuffie71; 21-08-13 om 13:17.

  2. #12
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    ''The amount paid for each Subscription period begun and/or Credit pack credited on your Account is irrevocably forfeited and will not be refunded.''

    Antwoord op geld terug is dus nee, zoals ik dat uit de voorwaarde kan halen.
    Dus ik zou gewoon vragen om een account transfer. Kon vanaf de UK naar NL ook, dus als je het heel lief vraagt, kunnen ze weer doen.
    Ik zou sowieso de speciale gebouwen + de vet eisen.
    Nou ja dat ze geen geld terug geven zit ik op zich niet zo mee.
    Wat ik wel te schoftig voor woorden vindt is hoe ze met een betalende speler om gaan.

    -ze laten je eerst een half jaar er mee zitten.
    -Dan doen ze oplossing met vergoeding die blijkbaar niet werk maar je zo wie zo wel weer je tijd kost ook al vergoeden ze het wel.

    Dus met andere woorden ga je er flink op achter uit en dat na een half jaar en nu weer voor de tweede keer.
    buiten een vergoeding lijkt me een extratje zeker meer als op z,n plaats.

    Zelf ben ik wel blij dat een leuke speler niet stopt ondanks dit.
    Ik heb helaas al teveel spelers zien stoppen na soort gelijke daden van onze vrienden van support.

    En ja daar heb ik flink de balen van.
    Gezien support in mijn ogen oa zou moeten verkomen dat mensen stoppen met het spel, en zeker als de oorzaak zo duidelijk niet bij de speler licht.

    Maar ik hoop echt voor boa dat ze het dit keer voor je oplossen zou niet graag weer een gewaardeerd speler zien verrekken hier.

  3. #13
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Boa Ze moeten dit gewoon voor jou gaan oplossen..

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Start de lobby zodat onze boa nog lang en langer bij ons blijft!!!!

  5. #15
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    nu ik dit lees denk ik wat erg..en na al die inspanning nog steeds geen resultaat is te zot voor woorden. 2x een reset pfff..Ik ben er voor dat ze KingBoa meteen lvl 50 maken dat kunnen ze op de testserver ook..

  6. #16

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik TSO was zou ik het volgende doen:

    1) een hele nieuwe account aanmaken met dezelfde naam.
    2) van top tot teen alles bouwen tot lvl 44
    3) 100 gebouwen upgraden naar lvl 5 (van de 155 bouwvergunningen).
    4) alle decoratieve gebouwen, watermolens, silo's etc....wat Kingboa_NL had terugplaatsen.
    5) voor de geleden schade en gestress 100k edelstenen geven als bonus.
    6) account + paswoord overhandigen aan Kingboa_NL
    7) een bosje bloemen met excuusbriefje sturen naar zijn woonadres.

    Maar ja...ik ben geen TSO...was ik het maar......Kingboa_NL anders had je dit echt van mij gekregen.
    Ik wens je veel sterkte...

    M.Vr.Gr.
    PolatAlemdar

  7. #17
    L0rdSkywalker's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Almere
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Of een bloemetje van John Williams,met de woorden Solly.
    Alle gekheid op een stokje,hoop dat ze gauw met een oplossing komen voor je Boa

  8. #18
    KingBoa_NL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten

    Wat ik mij nu afvraag is of KingBOA_NL ooit begonnen is op de Engelse Server.
    Nee ik ben niet op de Engelse server begonnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Als de bug dan alsnog optreedt dan is het of een typisch geval van Kingboa_NL zit te frotten en te grutten op zijn eiland door extra plekken te creëren door deco objecten te plaatsen en zodoende bosjes te verwijderen en daar dan snel een extra gebouwen te kunnen neerzetten of de server is gevoelig voor het initiëren van deze bug voor alle accounts die er op staan.
    Dit truucje ken ik wel, maar niet in februari, toen de bug er al in zat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Sterkte Kingboa_NL en wellicht wat voorbarig maar : 'Gefeliciteerd met je level 1'
    Kans is zeer groot ja....

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buuffie71 Bekijk Berichten
    Misschien moet je even langs op de beurs in Aken, misschien als je daar live 'reclame' voor ze maakt dat ze je wel geheel schadeloos stellen, want al die gebouwen die je nu al weer kwijt bent en de energie die je er in steekt zijn toch ook wel zonde.
    pff je zou t bijna doen idd...tis gewoon vagina met een grote K Boa..Hoop dat je blijft, je bent een toffe peer en vele zullen je zeker missen.
    De optie een geheel nieuwe account te starten waarop ze je gewoon je spullen geven die je pas ook hebt gekregen (+ een stuk of wat silotjes en molentjes gezien je die meer dan dik verdiend hebt) lijkt mij nog de meest zinvolle actie. Die reset haalt iig geen reet uit zover mag t wel duidelijk zijn. Afwachten dan maar wat ze willen doen en belangrijker, wat jij wil....
    Sterkte m8...

  10. #20

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de (tussen)stand van zaken is ... tegelijk hoop ik dat Boa dan wat leuks te typen heeft, want anders werkt het typen op zich ook weer bloeddruk verhogend (wat niet de bedoeling kan zijn van zo een spel).

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.