Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Update gilde interface

  1. #11
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Zou wel eens willen weten wanneer de gilde overgaat na de tweede in opvolgrang...als ik 2 dagen online ben ben ik dan mijn gilde kwijt?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #12
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Voor iedereen even tip ivm de opvolg rangen.

    Als je deze gaat of wilt wijzigen klik niet 1 keer te veel op de persoon die je op 1 wilt zetten ( dan wordt de rang 0 )
    Als deze persoon geen gilde huis heeft is het volgende het gevolg.

    1 de gene die dan de rang 0 heeft is de gilde leider in eens maar heeft niet de rechten.
    2 de oude gilde leider heeft nog de rechten kan ook nog aftreden,echter kan hij het niet meer ongedaan maken door dat de 0 rang hoger is als zijn eigen rang.

    Je zit nu met het volgende probleem je kan iemand die hoger in rang niet degraderen of promoveren Dus zoweel de oude gilde leider als de nieuwe met rang 0 kan dit niet meer terug veranderen

    dit kan nog al snel gebeuren als er wat vertraging is in het spel klik je snel 1x teveel op de persoon die je rang 1 wilt maken.
    Dit mag van mij wel veranderd worden weet niet of wij de enige gilde zijn die hier mee zitten.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 22-08-13 om 10:29.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Voor iedereen even tip ivm de opvolg rangen.

    Als je deze gaat of wilt wijzigen klik niet 1 keer te veel op de persoon die je op 1 wilt zetten ( dan wordt de rang 0 )
    Als deze persoon geen gilde huis heeft is het volgende het gevolg.

    1 de gene die dan de rang 0 heeft is de gilde leider in eens maar heeft niet de rechten.
    2 de oude gilde leider heeft nog de rechten kan ook nog aftreden,echter kan hij het niet meer ongedaan maken door dat de 0 rang hoger is als zijn eigen rang.

    Je zit nu met het volgende probleem je kan iemand die hoger in rang niet degraderen of promoveren Dus zoweel de oude gilde leider als de nieuwe met rang 0 kan dit niet meer terug veranderen

    dit kan nog al snel gebeuren als er wat vertraging is in het spel klik je snel 1x teveel op de persoon die je rang 1 wilt maken.
    Dit mag van mij wel veranderd worden weet niet of wij de enige gilde zijn die hier mee zitten.
    Wij hebben hetzelfde probleem,Wat nr1 had moeten zijn is nu gildeleider (denk dat ik 1x te vaak heb geklikt) maar kan mij de naam gildeleider niet terug geven, ik ben nog wel gilde leider maar het staat niet meer achter mijn naam ik heb nu rang 1, ik kan nog wel rangen veranderen van andere leden of mijn taak opheffen maar mijzelf niet weer de status gildeleider geven, ook degene die nu als gildeleider te naam staat kan het niet veranderen.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    lol
    ik denk dat om dit probleem op te lossen je tijdelijk ff je taak moet opheffen...
    vervolgens dan de huidige nummer 0 een gildehuis bouwen, zodat hij/zij de rechten/taak ook krijgt...
    daarna kan de huidige nummer 0 jou weer nummer 0 maken en is alles weer bij het oude...
    (volgens mij werkt het zo, maar uiteraard niet getest (veel te omslachtig om gewoon ff te testen :P)...

  5. #15

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Je geeft die jongens 1 dan een nieuw speeltje en dan weten ze het al weer kapot te maken :-D

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    overigens zie ik ook niet echt een handleiding of een strategie in deze thread, dus wellicht gepost op de verkeerde plek op het forum???

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    heb net de gilde even overgezet naar iemand anders en het is de persoon dan nr1 heeft daar gaat het naartoe maar je krijgt wel eerst de vraag of je akoord bent dat het naar die persoon gaat en die persoon kan het ook weigeren en gaat het naar de persoon die op nr 2 staat.
    als je dit hebt gedaan dan krijg je nog eens via de mail dat die persoon de nieuwe gildeleider is geworden.

    Het is wel zo dat die persoon een gildhuis moet bezitten anders kan hij de gilde niet goed runnen.


    Het puntje met actief en de gekleurde bollekes laat dat maar zeker komen. dat is een goed idee.
    Mijn vraag ws het ook al is het nu 24uur,36uur een week wanneer komt het nu inactief te staan

  8. #18
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Wat betreft de inactiviteitsvraag: volgens mij (proefondervindelijk via onze eigen gilde) wordt iemand al inactief na 24 uur. Wat mij betreft dus veel te snel, want iedereen is wel eens 24-36-48 uur niet online. 48 of 72 uur zou wat mij betreft een betere grens zijn.

  9. #19
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Is iemand er al achter hoe die kolom "Gildemissie" in elkaar steekt?
    Vraag me sws af waarom er geen soort van handleiding is, de nieuwe interface roept meer vragen/verwarring op dan dat die nuttig is.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    kleurtjes, bolletjes en dergelijke is allemaal vrij overbodig (groen, oranje en rood zou op zich wel handig zijn, maar niet noodzakelijk)...
    wel zou het fijn/handig zijn om in de kolom actief ja en nee te vervangen door een datum, dan kan een ieder voor zichzelf de grens bepalen

    maar we zijn hier over suggesties aan het discussiëren op het "Handleidingen & strategieën" gedeelte...
    dan zal ik hier ook nog een suggestie plaatsen: zullen we deze discussie voortzetten in het suggesties topic, of eventueel in het feedback topic???

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.