Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Update gilde interface

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Is iemand er al achter hoe die kolom "Gildemissie" in elkaar steekt?
    Vraag me sws af waarom er geen soort van handleiding is, de nieuwe interface roept meer vragen/verwarring op dan dat die nuttig is.
    Ik vond dat deze redelijk voor zich sprak.
    Voltooid: Gildemissie voltooid
    Open: Lid heeft de gildemissie nog openstaan
    Geen: Lid heeft geen gildemissie gekregen (door inactiviteit, te kort lid zijn of te laag lvl)

Werkt binnen onze gilde prima, de aantallen kloppen precies!

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Geef 4 voorbeelden waarom ik het vraag:
    Lid heeft vanochtend achter zijn naam: "geen", vanwege inactiviteit, na voltooiing van de complete missie staat er: voltooid
    Lid heeft missie vanochtend gedaan, toen stond er voltooid, nadat de hele missie klaar was stond er : geen
    Lid heeft missie vanochtend gedaan, toen stond er voltooid, nadat de hele missie klaar was stond er nog steeds voltooid
    Lid is op vakantie, is nog actief maar kan de missie niet gedaan hebben, nadat de missie klaar is staat er : voltooid
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Geef 4 voorbeelden waarom ik het vraag:
    Lid heeft vanochtend achter zijn naam: "geen", vanwege inactiviteit, na voltooiing van de complete missie staat er: voltooid
    Lid heeft missie vanochtend gedaan, toen stond er voltooid, nadat de hele missie klaar was stond er : geen
    Lid heeft missie vanochtend gedaan, toen stond er voltooid, nadat de hele missie klaar was stond er nog steeds voltooid
    Lid is op vakantie, is nog actief maar kan de missie niet gedaan hebben, nadat de missie klaar is staat er : voltooid
    Dat is inderdaad wel vaag...

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat mij verbaast is dat het gilde dat ik leid na de update ineens GEEN glde missie meer krijgt.
    Bij alle leden staat geen achter de naam.
    Ik kwam hier gisteren achter na dat ik terug kwam van vakantie.
    Zijn er meer gildes die hier last van hebben na de update?????

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Eigentijk is het niet zo moeilijk als we denken.

actief gildemissie
    ja voltooit speler is actief en heeft zijn gildemissie voltooid
    nee voltooit speler is 24 uur inactief en heeft gildemissie voltooid gildemissie duurde langer als 24 uur om te voltooien
    ja open speler is bezig met zijn gildemissie of ook niet zolang gildebeloning deel 1 niet opgehaalt wordt blijft missie op open staan
    nee open speler is minimaal 24 uur inactief en heeft zijn gildemissie nog niet voltooid maar wel een gekregen
    nee geen speler is al langere tijd inactief zelfs zolang dat hij niet voor gildemissie meer meetelt
    ja geen speler is online gekomen de laatste 24 uur maar kan nog niet meedoen aan nieuwe gildemissie omdat hij lang inactief was en
    de lopende gildemissie nog niet helemaal gedaan is.

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ben even weg geweest maar zie nu bij gilde missie geen staan dus kan geen gilde missies doen.
    Vraag waarneer kan je die weer doen?

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het kan als het goed is zo'n 48 uur duren voor dat je weer mee kan doen met de gildemissies als je inactief bent geweest.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Mar 2013
    Wereld
    Woestewoud
    dankje voor de sneller reactie

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten