Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Opvolgers

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Opvolgers

Weet iemand wat de kolom "opvolgers" in de nieuwe gilde-interface betekent?
    En wanneer wordt een gildelid inactief verklaart. Is dit gekoppeld aan het niet meer ontvangen van gildemissies?
    If you can't be with the one you love love the one you're with

wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Weet iemand wat de kolom "opvolgers" in de nieuwe gilde-interface betekent?
    En wanneer wordt een gildelid inactief verklaart. Is dit gekoppeld aan het niet meer ontvangen van gildemissies?
    opvolgers zijn de leden die de gildeleider kunnen vervangen mocht die lange tijd niet meer aktief zijn.
    Als ik mijn eigen gilde ziet, is de opvolging automatisch gemaakt op wie het langst in het gilde zit maar dat kan je veranderen.

Niet aktief zijn is denk ik na 24 uur niet inloggen, je kan best als niet aktief staan en toch een gildemissie hebben.
    Gildemissie kijkt naar hoeveel leden er een dag ervoor aktief waren op settlers en die krijgen een missie dan.

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom zouden sommige leden wel kunnen opvolgen en andere niet?, ik kan er geen logica in ontdekken
    If you can't be with the one you love love the one you're with

wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan als leider zelf de opvolgingslijst aanpassen wie je als 1e wilt hebben staan.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    maar hoe kan je de gildeleider dan vervangen?
    er staat dat hij/zij zelf moet terugtreden.

s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luckyseven61 Bekijk Berichten
    maar hoe kan je de gildeleider dan vervangen?
    er staat dat hij/zij zelf moet terugtreden.
    als je iemand de rang 0 geeft ipv 1 is die de leider
    Laatst gewijzigd door s-andman; 22-08-13 om 16:08.

Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    misschien snap ik het nog niet helemaal,maar hoe kan opvolger nr1 de gilde overnemen op het moment dat de oorspronkelijke gildeleider niet meer actief is. De gilde leider is volgens mij de enige die de opvolgerlijst kan aanpassen en zou zichzelf dan dus op 0 moeten zetten........ echter die is niet meer actief........

volgens mij klopt het nog niet helemaal of ik mis ergens informatie dat dit verhaal anders loopt!

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    als de gilde leider voor een zeer lange tijd niet actief is. (denk 2 maanden minstens) krijgt de eerste opvolger een optie om de gilde over te nemen.

maar ook als jij als gildeleider denk, ik kap er mee, dan kun je de knop aftreden indrukken. dan krijgt de eerste opvolger een bericht om de gilde overnemen.

let wel, ten alle tijden een gilde leider moet een gildehuis hebben. dus als de gilde word overgenomen/overgedragen. de opvolger moet eerst een gildehuis neerzetten.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten