Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: sprookjesavo's

  1. #1
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud

    sprookjesavo's

    Als je alleen een vervolg-avo kan krijgen bij het avontuur "het dappere kleermakertje" is het misschien geen slecht idee om die in de winkel ook te koop te zetten voor iets anders dan 650 kaartstukken? (edelstenen of gildemunten misschien?)
    650 kaartstukken heb je zelfs met 10 reizigers niet zo snel bij elkaar en op de handel is de vraag enorm groot en het aanbod vrijwel nihil....

    just my 2 cents worth...

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Of je laat het juist zo en laat het mechanisme van vraag en aanbod zijn werk doen... Er zijn genoeg mensen die eigenlijk niets met kaartstukken doen en nu hun kans schoon zien.

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Vind dat het avontuur een lagere prijs mag krijgen, aangezien de beloningen van het avontuur zelf ook nog mager zijn.
    Vervolgavonturen zijn dan wel weer beter.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    t is wel endgame content he. Prijzen mogen hoog zijn, dan moet je wel sparen. Het is nou ook weer niet de bedoeling dat iedereen volgende maand alweer klaar is met alles. Quote:'als je begrijpt wat ik bedoel'

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    je kan hem ook vinden met je schatzoekers is ook een optie heb hem zo al gevonden en als je hem met meerdere doet kan je een anders speler hem laten beginnen en meevechten want met 3 spelers zijn ze inderdaad beter te doen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Vind dat het avontuur een lagere prijs mag krijgen, aangezien de beloningen van het avontuur zelf ook nog mager zijn.
    Vervolgavonturen zijn dan wel weer beter.
    als de prijs zo hoog is en de beloning zo mager dan zou niemand hem spelen (en dan zou de prijs ook vanzelf dalen)... wat dus niet het geval is
    ik ben er ook voor om de marktwerking de prijs te laten bepalen! kwestie van vraag en aanbod!
    buiten dat sluit ik me ook aan bij kili. als je er elke dag een zou krijgen/zou kunnen kopen dan was/is de uitdaging zo weg... ze moeten het niet te makkelijk maken!

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Het dappere kleermakertje
    5300 troepen verlies, 2 x loot van 2 x 200 recr gegeven maakt totaal 5700 troepen verlies.
    Mijn beloning: 100 bonen, 700 graniet en 2 chocokonijnen.
    75.836 ep, die ep maakt t nog enigszins dragelijk, maar die loot???? zelfs geen vervolgavo
    pffff

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.