Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Dagelijkse missies

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud

    Dagelijkse missies

    Weet het niet 100% zeker maar aangezien het me nu al 2x is overkomen denk ik dat er een bug zit in de wachtende dagelijkse missies. Kan het niet direct controleren aangezien ik morgen pas weer een nieuwe dagelijkse missie krijg, dus misschien kan iemand anders het controleren.

    Had gisteren en vandaag alle 2 geen zin om de huidige dagelijkse missie te voltooien en zag dat de wachtende dagelijkse missie een veel makkelijkere missie was. Ik annuleer dus de huidige missie zodat ik die wachtende dagelijkse missie als huidige dagelijkse missie krijg. Alleen was de nieuwe dagelijkse missie niet meer die wachtende dagelijkse missie.

    Zoals ik al zei weet ik het niet 100% zeker of dit probleem zich voor doet maar vandaag kreeg ik als nieuwe dagelijkse missie een avontuur dat ik nooit speel terwijl *volgens mij* de wachtende dagelijkse missie een betaal missie was.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    als je een wachtende dagelijkse missie hebt staan en je doet er nix aan, dan wordt 's nachts om 4:00 (NL tijd) de wachtende dagelijkse missie verwijdert en krijg je een nieuwe/andere wachtende dagelijkse missie...

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ok dat verklaart een hoop
    heb het nu ook met eigen ogen kunnen zien, heb nu een andere wachtende dagelijkse missie dan ik gister had.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    at your service

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.