Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: zonnevlam en andere 1 vis artikelen uit de winkel blokkeren voor handel

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben voor!

  2. #12
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Moet BB er wel even op letten dat je het niet kunt schenken. Of de mogelijkheid geven om het uit je stermenu te verwijderen. Dat was de vorige keer ook een probleem. Had ik 10 van die dingen in mijn ster staan en kwam er niet meer vanaf. Kreeg ze steeds als geschenken

  3. #13
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Een zonnevlam is om een verduistering weg te halen. Misschien zou het wat zijn dat je het helemaal niet kan kopen en dat je het pas kan kopen als je een verduistering hebt gekocht.

    Gedachte veranderd

    Beste optie alles wat 1 vis kost uit de handel trekken
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 09-08-13 om 22:26.

  4. #14
    WackyX's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Zonnevlammen moeten niet verhandelbaar kunnen zijn!

  5. #15
    Dimitri-van-m
    stem ook voor

    update: nu tegen!
    Laatst gewijzigd door Dimitri-van-m; 10-08-13 om 19:17. Reden: andwoord van gexte

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik stem tegen
    het heeft geen toegevoegde waarde
    misschien dat het nieuwkomers een beetje beschermt, maar scammers gebruiken dan wel weer iets anders...
    (als het daadwerkelijk het scammers probleem op zou lossen dan zou ik voor zijn, maar op deze manier dwing je ze alleen om een nieuwe scam te bedenken)
    ik ben er juist voor om alles verhandelbaar te maken wat nu nog niet het geval is!

    als mensen graag hun zonnevlam op handel willen zetten voor 100 munten dan mogen ze van mij hun gang gaan... als nieuwe spelers daar in trappen dan hebben ze gewoon niet goed gelezen (wordt nu weer uitgebreid behandelt in deze thread)... buiten dat moeten ze sowieso gewoon nix kopen waar ze het nut niet van weten!
    verder moeten de scammers het aanbod elke 6 uur of zo verversen en willen ze nog meer/andere dingen op handel zetten dan moeten ze munten/edelstenen betalen voor elk volgende bod wat op de lange termijn veel meer kost dan die enkele keer dat iemand daadwerkelijk die zonnevlam koopt...

  7. #17
    Dimitri-van-m
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik stem tegen
    het heeft geen toegevoegde waarde
    misschien dat het nieuwkomers een beetje beschermt, maar scammers gebruiken dan wel weer iets anders...
    (als het daadwerkelijk het scammers probleem op zou lossen dan zou ik voor zijn, maar op deze manier dwing je ze alleen om een nieuwe scam te bedenken)
    ik ben er juist voor om alles verhandelbaar te maken wat nu nog niet het geval is!

    als mensen graag hun zonnevlam op handel willen zetten voor 100 munten dan mogen ze van mij hun gang gaan... als nieuwe spelers daar in trappen dan hebben ze gewoon niet goed gelezen (wordt nu weer uitgebreid behandelt in deze thread)... buiten dat moeten ze sowieso gewoon nix kopen waar ze het nut niet van weten!
    verder moeten de scammers het aanbod elke 6 uur of zo verversen en willen ze nog meer/andere dingen op handel zetten dan moeten ze munten/edelstenen betalen voor elk volgende bod wat op de lange termijn veel meer kost dan die enkele keer dat iemand daadwerkelijk die zonnevlam koopt...
    zo had ik het nog net bekeken, mijn mening is nu 180 gedraaid en stem nu ook tegen.

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    nouja er staat niks in de omschrijving van de zonnevlam dat deze in de winkel te verkrijgen is en dus is dit in de handel niet te zien. Maar zal je punt hier verder iig niet betwisten

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens !!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.