Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: sprookjes avonturen

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud

    sprookjes avonturen

    Heb nu het genoegen gehad het eerste sprookjes avontuur te spelen en moet zeggen dat de beloning zeer tegenvalt voor het aantal verliezen vraag me eigentijk af voor wie het eigentijk een sprookje moet zijn.
    Als men 5000 man moet opofferen dan had ik toch wel iets meer verwacht dan 292 bonen een tropiche fruitmand een afzetting van 250 en 700 graniet.
    Dus voor mij hoeft dat sprookjes ding echt niet meer dan kan ik beter gewone avonturen blijven spelen daar krijg ik nog stermunten voor, al weet ik niet wat men er moet mee aanvangen.

    Deze avonturen zijn dus totaal onrendabel om te spelen en iets wat niet rendeerd speel ik ook niet het moet tenslotte voor iedereen een beetje aangenaam blijven.

    Dus de naam epische roofavonturen is de naam niet waardig tenzij dat men hiermee bedoeld dat men de spelers berooft.

    MVG Sigaar 2012

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig mee eens, het is toch te gek dat je met de bonen uit twee sprookjesavonturen nog niet eens een zonsverduistering kunt kopen.
    Voor een kwartiermeester generaal hoef je maar 350.000 man troepen op te offeren, een koopje.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    zoals mijn vriend Bartje altijd zegt: "Ik bid nie veur bruune boon'n"

  4. #4
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    ondanks de slechte loot, vond ik het wel een leuk avo met 2 andere gilde leden, waarschijnlijk krijgen we betere loot na de vervolg avo's
    we zijn al bezig met 2e avo ;-) het slimme kleermakertje


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    laat het ons hopen dat het er beter op wordt

  6. #6
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu Bekijk Berichten
    ondanks de slechte loot, vond ik het wel een leuk avo met 2 andere gilde leden, waarschijnlijk krijgen we betere loot na de vervolg avo's
    we zijn al bezig met 2e avo ;-) het slimme kleermakertje
    ik kreeg de zonen van het kleermakertje als vervolg.
    en de 2de speler kreeg niet eens een vervolg avontuur.

    van de derde speler weet ik het nog niet. die was op het moment offline.

    tja ik heb ook veel troepen verloren net als me mede spelers. maar heb me wel goed vermaakt.
    de beloning? tja die was echt bagger voor de rest :P de 700 tropenhout kon ik wel goed gebruiken trouwens.

    hopelijk komt binnenkort een paar goeie guides voor deze avonturen. en wat blocks erin. (1R blocks zou goed moeten kunnen)

    BB top avontuur het eerste! ga me voorbereiden op de 2de. maar de beloning had meer mogen zijn.

  7. #7
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel nu voor de derde keer het dappere kleermakertje. de tweede keer spelen leverde me 45 k ep op 2 chocoknijnen 700 graniet en 100 toverbonen. Ondanks het feit dat de loot wat karig is geniet ik wel van dit nieuwe avo:-)
    Heb echter nog geen vervolg avo gehad... hoop dat dit vanzelf komt na missie voltooi 2 sprookjes avonturen..

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben nog volop bezig sector 2 bijna gedaan.
    Ik heb nog geen kanonnen dus het is wel iets moeilijker of toch zeker met meer verliezen.
    Inderdaad de loot is maar erg vooral als dit de enige manier is om bonen te verzamelen

    Het is wel jammer dat je ook geen bonen kan vinden met je schatzoekers.
    Dit gaat dus heel veel kosten om een sprookjeskasteel te kunnen kopen.

    Mss is het handig als er meer manieren zijn om aan bonen te geraken want ik zie nu al dat 1 boon op handel extreem duur zal zijn.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.