Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: vikingen niet meer met gildemunten

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    vikingen niet meer met gildemunten

    Ik ben not amused over het feit dat we geen vikingen meer kunnen kopen met gildemunten.
    Hartstikke leuk dat stemmen over een nieuw item in de gildemarkt, maar niemand had aangekondigd dat vikingen er dan uit zou worden gegooid. Had verdorie bijna weer één bij elkaar gespaard.

    En dan geldt voor de graansilo's die je kunt kopen ook nog eens max. 1. Kunnen wij de gildeleden nog wel motiveren tot het maken van hun GM??

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    idd Jorris86 gaat moeilijk worden de motivatie - ook ik had niet voor silo gestemd als ik wist dat vikingen zou verdwijnen

  3. #3
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Men had van tevoren ook wel mogen melden dat je maximaal 1 silo zou kunnen aanschaffen in de gildemarkt, ook dan was er misschien heel anders gestemd.
    Er had dan beter gekozen kunnen worden voor b.v. de volgende oplossing:

    1ste Silo - 1500gm
    2e Silo - 2000gm
    3e Silo - 2500gm

    etc. etc.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    stond allemaal in de aankondiging die bij het stemmen hoorde... dus dit had je kunnen zien aankomen..

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    er wordt wel meer niet gemeld Bijvoorbeeld dat dat sprookjes kasteel niks doet zolang het geen level 5 is

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij was dit allemaal bekent hoor.

    En de graansilo hebben ze op 1x keer gezet omdat het volgens mij niet de bedoeling was dat het voor maar 1500 gildemunten eropgezet was was de bedoeling voor meer.

    En vikingen kan je nog steeds vinden met avonturen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sttlr Bekijk Berichten
    er wordt wel meer niet gemeld Bijvoorbeeld dat dat sprookjes kasteel niks doet zolang het geen level 5 is
    Dat was op 10 juni al bekend. Zie ontwikkelaarsdagboek ( http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16841 )

    NIEUWE GEBOUWEN
    1.Sprookjeskasteel (max: 1)
    Pure magie stroomt door elke hoek van dit kasteel.
    Dit is een speciaal decoratief gebouw dat kan worden verbeterd tot niveau 5.
    Op niveau 5 veranderd het gebouw van een decoratief gebouw in een productielocatie:
    Het gebouw zal beginnen om je magische bonen uit te laten groeien tot een magische bonenstaak.



    En wat betreft die nieuwe gildemarkt spullen, zie ontwikkelaarsdagboek 31 mei!

    (http://forum.thesettlersonline.nl/th...oek-31.05.2013 )

    Conclusie: Alles was al maanden bekend! Gewoon beter het forum lezen voordat je gaat klagen.
    Laatst gewijzigd door Bucket; 07-08-13 om 14:30.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bucket Bekijk Berichten
    Conclusie: Alles was al maanden bekend! Gewoon beter het forum lezen voordat je gaat klagen.
    ik ben het helemaal met Bucket eens!!!
    het was allemaal al lang bekend!!!
    mensen moeten eerst eens beter leren lezen, want dit soort dingen komt regelmatig voor dat ze gewoon niet lezen wat er staat!!!

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat mij niet zozeer wat er op de forum staat, newbees lezen daar toch niet wat er geweest is, het is een kleine moeite op het erbij te zetten in de winkel voor je hem koopt ( hij kost niet niks)

    bij de edelstenen put kan het toch ook, dat je hem niet terug krijg als je hem sloopt

  10. #10
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Op zich hebben jullie gelijk, ik lees bijna of alles op het forum en ook de ontwikkelingsdagboeken.
    Maar ik had het dagboek nog niet gelezen toen ik de vraag voor mijn neus kreeg over verandering in gildemarkt en zodoende heb ik voor silo gestemd.
    Verder staat in het dagboek niets over het verdwijnen van Vikingen uit de markt, dit had allemaal best een beetje duidelijker gekund.

    Zoals sttlr ook aangeeft, waarom b.v. bij hem stemmen niet even duidelijk erbij gezet tussen haakjes (Max 1x) bij de Silo.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.