Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: vikingen niet meer met gildemunten

wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

Je kan >hier< de ontwikkelaarsdagboek zien. Is geweest op 31-05-2013

Ik zal het citeren voor mensen die niet veel willen lezen:

Naam: Graansilo -------->(max. 1)*<--------
    Type: Gebouw
    Beschrijving: Speciaal gebouw dat je tarwevelden opnieuw aanvult.
    Prijs: 1500 Gilde munten
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 07-08-13 om 18:01.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Lord_Spookstah,

Deze informatie was weldegelijk bekend, dit is in het ontwikkelaarsdagboek van 31 mei al aangegeven:

De volgende twee items zullen beschikbaar blijven in de gilde markt:
    Naam: Geroosterde eend
    Type: Verbetering
    Effect: Verhoogt de productie 3x, de verbetering duurt 4 uur.
    Prijs: 280 Gilde munten

Naam: Piero's kom met pasta
    Effect: Verhoogt de product 3x, de verbetering duurt 8 uur.
    Prijs: 380 Gilde munten
    Alle andere items zullen worden veranderd naar:
    Naam: Maansteenhamer
    Effect: Kan alleen worden geactiveerd op wapensmid gebouwen en verhoogt de productie 3x gedurende 16 uur.
    Prijs: 615 Gilde munten

Naam: Schoorsteenvegerstas
    Type: Hervulling
    Effect: Hervult een kolenmijn met 1000 eenheden.
    Prijs: 200 Gilde munten

Naam: De finale
    Type: Avontuur
    Beschrijving: Heel bijzonder avontuur van het voormalige in-game voetbal evenement.
    Priijs: 3000 Gilde munten

Naam: Te bepalen (stemmen)
    Type: Te bepalen (stemmen)
    Beschrijving: Het is aan de wereldwijde community om dit item te kiezen.
    Prijs: Niet toepasbaar
    Dat er maximaal 1 silo kon worden gekocht stond ook in het zelfde ontwikkelaarsdagboek.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sttlr Bekijk Berichten
    Het gaat mij niet zozeer wat er op de forum staat, newbees lezen daar toch niet wat er geweest is, het is een kleine moeite op het erbij te zetten in de winkel voor je hem koopt ( hij kost niet niks)

bij de edelstenen put kan het toch ook, dat je hem niet terug krijg als je hem sloopt
    het forum is een soort handleiding, dat jij (en anderen) die niet (willen) lezen is voor jullie eigen rekening...
    als je een nieuwe auto koopt krijg je er ook een handleiding bij! de meeste mensen lezen die ook niet, omdat ze het toch allemaal al weten (denken ze)...
    daardoor mis je soms dus gewoon dingen die je als je ff gelezen had wel had geweten! dat is het risico dat je neemt

TIPEX
    ik sluit mij volledig aan bij skelrill en wittenagel, het was wel degelijk geweten dat je maar 1 silo kon kopen, en van de vorige aanpassing vd gildemarkt was ook duidelijk te lezen dat er slechts 2 constante in de gildemarkt zouden zijn, al de andere items veranderlijk
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 08-08-13 om 10:54.

ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    blijft een feit dat je nu dus eigenlijk de gildemunten markt kapotmaakt door dat er geen aantrekkelijke beloningen meer zijn.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttown6 Bekijk Berichten
    blijft een feit dat je nu dus eigenlijk de gildemunten markt kapotmaakt door dat er geen aantrekkelijke beloningen meer zijn.
    niet mee eens! Zitten nog steeds leuke dingen in en ghost de items die eringekomen zijn komen erin doordat spelers gestemd hebben he! dus mensen vinden die dingen toch wel lekker.
    En nu wordt het voor mensen die niet veel edelstenen hebben of munten ook makkelijk om een graansilo te kopen!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Eens

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    niet mee eens! Zitten nog steeds leuke dingen in en ghost de items die eringekomen zijn komen erin doordat spelers gestemd hebben he! dus mensen vinden die dingen toch wel lekker.
    En nu wordt het voor mensen die niet veel edelstenen hebben of munten ook makkelijk om een graansilo te kopen!
    slechts op 1 van de 6 slots van de gildemarkt hadden we inspraak...
    de silo is wel aardig, maar je kunt er maar 1 van kopen... (overigens had ik zelf voor de watermolen gestemd)
    maar dat zijn slechts 1500 gildemunten, terwijl onze gilde dagelijks een gildemissie krijgt die 136 gildemunten oplevert (119+17)...
    de andere 5 slots hadden ze wat mij betreft net zo goed weg kunnen laten... (ik ben me er van bewust dat anderen er misschien wel blij mee zijn, maar dat neemt niet weg dat het aanbod ZEER beperkt is!)

persoonlijk vond ik het idee van gildemissies/gildemunten/gildeshop een erg goed idee!
    echter de mogelijkheden die je hebt met je gildemunten is (te) ZEER beperkt naar mijn mening!
    ik zou liever een (veel) groter aanbod zien dat je ook daadwerkelijk een keuze hebt! nou is het een silo kopen en wachten op de volgende update van de shop...
    bij een (veel) groter aanbod zouden wat mij betreft de prijzen (in gildemunten) voor de items ook best flink omhoog mogen!
    van mij part zet je er permanent een silo op voor 50.000 gildemunten, onbeperkt! (en dan niet alleen een silo, maar veel meer verschillende dingen)
    het gaat er mij niet om om zo vaak en zo veel mogelijk te kunnen kopen met die gildemunten, maar het naar een bepaald doel toe (kunnen) werken motiveert veel meer... zoals ik zei, nou 1 silo gekocht en nu wacht ik op de volgende update van de shop die waarschijnlijk ergens in december/januari plaats vindt... weinig uitdaging...
    er valt naar mijn mening veel meer te halen uit het verder goede gildemissie/gildemunten/gildeshop concept!!!

Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    was bekent, maarja iedereen zeurt wel eens,

| Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten