Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Bevrijd het thuisgebied missie

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Ik kan de missie: "bevrijd het thuisgebied" niet afronden

    Om de hoofdmissie te voltooien moet ik nog de taak "meer sectoren" afronden.
    Deze blijft echter vergrendelt, terwijl ik alle andere taken van deze missie al afgerond heb.
    Hij blijft ook als pop-up naar voren komen dat de missie is afgerond.
    Zonder dat ik op het icoontje "afronden" kan drukken.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Bekende fout in het spel waar momenteel aan wordt gewerkt. Binnenkort zal dat als het goed is verholpen zijn.

  3. #3
    Ridder192
    Ik kan missie ~bevrijd het thuisgebied~ niet afronden. Een jaar geleden zou hieraan worden gewerkt.
    Blijft nog telkens als pop-up naar voren komen dat de missie is afgerond, zonder dat ik op het icoontje ~afronden~ kan drukken.
    Ook nog meerdere missies voldoen niet en/of sluiten een volbrachte missie niet tot het bedoelde resultaat af.
    Kom hierom ook ~bijna één jaar~ niet verder dan level 32.
    Het plezier in dit spel is daardoor wel aan het zakken hoor.

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Maar je lvl't gewoon zonder die questen, dus er is geen probleem lijkt me. Je kunt trouwens de meeste hoofdquesten toch pas afronden op lvl 50

  5. #5
    Ridder192
    Er is degelijk in m`n missie boek lange tijd bij mij problemen. Op de eerste plaats gebeurd dit; ~versla het eerste bandieten kamp~ blijft telkens naar voren komen, terwijl alle bandieten kampen zijn veroverd. Hierbij kan ik niet de beloning binnen halen. De vijftig punt ster telt niet aan en icoon ~dood aan de leiders~ blijft staan.
    Reageert niet en bij opnieuw opstarten van het spel verschijnt voornoemde icoon opnieuw, maar blijft wel het probleem behouden.
    Dus ik kan niet door levelen van 32 naar 33 doordat de ster punten (beloningen) niet verder optellen.
    Diverse laatste missies die nu zijn geëindigd op 5 juni werden niet met beloond.

  6. #6
    Ridder192
    Nog even voor alle duidelijkheid op voorgaande foutmelding betreffende op berichten ~versla het eerste bandieten kamp~ Het eiland is wel volledig veroverd en zijn op alle veroverde gebieden een pakhuis geplaatst.
    Toch staat nu het Settlers7 spel volledig stil en kan ik nu al bijna een jaar alleen maar grondstofmijnen, waterputten en korenvelden vernieuwen.
    Kom geen stap verder! Ook niet met de missies te voldoen.
    De beloningen (groen sterpunt) gaan wel naar de linkerbovenhoek maar de groene cirkel hierin telt niet op!
    Zolang deze fout blijf bestaan, heeft het voor mij nog geen enkele zin om aan te sluiten in een Gilde.

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ridder192 Bekijk Berichten
    Nog even voor alle duidelijkheid op voorgaande foutmelding betreffende op berichten ~versla het eerste bandieten kamp~ Het eiland is wel volledig veroverd en zijn op alle veroverde gebieden een pakhuis geplaatst.
    Toch staat nu het Settlers7 spel volledig stil en kan ik nu al bijna een jaar alleen maar grondstofmijnen, waterputten en korenvelden vernieuwen.
    Kom geen stap verder! Ook niet met de missies te voldoen.
    De beloningen (groen sterpunt) gaan wel naar de linkerbovenhoek maar de groene cirkel hierin telt niet op!
    Zolang deze fout blijf bestaan, heeft het voor mij nog geen enkele zin om aan te sluiten in een Gilde.
    Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent, maar nadat je het eiland veroverd, dan moet je avonturen spelen om te lvl'en. De exp van de hoofdquest heeft dus geen invloed op het feit dat je niet meer lvl omhoog kunt. Je kunt gewoon een avontuur gaan spelen om lvl omhoog te gaan.

  8. #8
    Ridder192
    Beste Poegel;
    Ik ben gewoon aan het spelen zoals wordt aangegeven in de spelregels. Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg v.w.b. de fouten die zich in dit spel voordoen.

    Hier dan nóg een ander voorbeeld! HOOFDMISSIE 13.`Bevrijd het thuisgebied` Voltooi de missie: `Meer sectoren` ---Daar staat dan vermeld:----
    Om deze missie te ontgrendelen, moet je aan de volgende eisen voldoen: ~vereist spelersniveau: 15.

    Ik heb spelers niveau 32. Waarom ontgrendeld het slotje niet?

    Kortom; het spel is blijven hangen en ik kom geen enkele punt verder. Kan alleen maar uitgeputte mijnen, waterputten en tarwevelden vernieuwen.

    Is dat leuk spelen? Hopelijk kan je me helpen dat het spel goed verloopt. Tot nu toe heeft het geen zin om robijnen te kopen en/of aan te melden bij een Gilde.

    Groet van Ruud

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ridder192 Bekijk Berichten
    Beste Poegel;
    Ik ben gewoon aan het spelen zoals wordt aangegeven in de spelregels. Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg v.w.b. de fouten die zich in dit spel voordoen.

    Hier dan nóg een ander voorbeeld! HOOFDMISSIE 13.`Bevrijd het thuisgebied` Voltooi de missie: `Meer sectoren` ---Daar staat dan vermeld:----
    Om deze missie te ontgrendelen, moet je aan de volgende eisen voldoen: ~vereist spelersniveau: 15.

    Ik heb spelers niveau 32. Waarom ontgrendeld het slotje niet?

    Kortom; het spel is blijven hangen en ik kom geen enkele punt verder. Kan alleen maar uitgeputte mijnen, waterputten en tarwevelden vernieuwen.

    Is dat leuk spelen? Hopelijk kan je me helpen dat het spel goed verloopt. Tot nu toe heeft het geen zin om robijnen te kopen en/of aan te melden bij een Gilde.

    Groet van Ruud
    Is het al bekend bij je dat je avonturen moet spelen om lvl omhoog te gaan? Ik heb namelijk die missies die jij beschrijft ook niet en ik kan gewoon verder komen.

  10. #10
    Ridder192
    Nou dan kom ik niet verder.
    Jammer hoor. Ik heb dit spel lang vol weten te houden in de hoop dat een foute bug opgeheven zal worden.

    Hoe lang moet ik avonturen blijven volgen volgens jou terwijl ik de beloningen niet worden ontvangen?

    Begin nu echt te denken dat ik dit Settlers7 spel speel voor Jan zonder naam.

    Groet van Ruud

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.