ik moet zeggen het is een indrukwekkend lijstje verbeterpunten.
volgende keer nog de fluisterknipperbug erbij en we hebben nog een oeroude opgelost![]()
ik moet zeggen het is een indrukwekkend lijstje verbeterpunten.
volgende keer nog de fluisterknipperbug erbij en we hebben nog een oeroude opgelost![]()
Niet aardig om te schrijven natuurlijk, maar ik heb er helemaal geen vertrouwen in dat die indrukwekkende lijst van verbeterpunten echt gaat werken. Geloof er niks van. En als die problemen worden opgelost, zullen er vast nieuwe bugs komen. Want zo gaat het altijd, als ze ergens aan knutselen gaat er iets anders stuk. Er werkt volgens mij niemand meer bij BB die de oorspronkelijke software nog begrijpt.
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Ik snap het niet: als ik een probleem heb met een spel, mail ik Ondersteuning, en word ik fatsoenlijk geholpen. Ik kan niet geloven dat jullie altijd een standaard-vragenlijst terugkrijgen en de hoop opgegeven, loll.
Dat laatste durf ik niks van te zeggen en oude software lezen is inderdaad een vak, maar de nieuwe bugs komen over het algemeen toch vooral met nieuwe uitbreidingen mee. Dus ik heb nog wel vertrouwen dat de klachtenregen van de week in ieder geval een miezerbuitje wordt.
Dat er bij de rotsenblazers en nieuwe collecteer-buff avo´s al wel weer wat dingetjes zijn blijven liggen op de testserver is van te hopen dat het dan ook op test blijft en niet mee live gaat.
@Nelleke dus, ik had salah gemist.
Laatst gewijzigd door Bertolucci; 20-01-15 om 10:08.
Ow jé der is weer een post opgegeten. Ow nee, er was een post extra, dees mag weg.