Ow verdorie ... whahaha ... en ik zag juist weer heel andere dingen ... *sugt :-)
Ow verdorie ... whahaha ... en ik zag juist weer heel andere dingen ... *sugt :-)
Edit:
Vind eigenlijk dat de TS wel duidelijk genoeg is. Daar staat in andere woorden eigenlijk al omschreven dat niks hier staat zoals het bedoeld is. Niemand hoeft zich dan ook ergens voor te schamen en niemand zal worden lastig gevallen. Lees de teksten die hier in dit topic staan zoals je het zelf wil, maar val er niemand mee lastig
Happy settling
Laatst gewijzigd door kili; 12-08-13 om 22:23.
je staat er nu ook op anoniem haha
Uploaded with ImageShack.us
Laatst gewijzigd door gerali; 12-08-13 om 08:39.
zo klaar.. sorry anoniem
Laatst gewijzigd door gerali; 12-08-13 om 08:39.
wat ik zeg hoeft absoluutniet anomien hierop gezet te worden, elke speler krijgt van mij het fiat om mijn naam te laten staan, ik vind dit leuk en hoop dan ook als men het geen gevolg voor de andere spelers zal zijn als ze mijn naam niet verwijderen![]()
Als iemand mijn reputatie aan gort wil helpen, dan heeft -ie bij deze ook mijn toestemming. :P
niet langer van toepassing.
Laatst gewijzigd door kili; 12-08-13 om 22:40.
dan is de complete fun eraf van het topic :-(
jammer dat een aantal personen zo klagen =(
wat je zegt op wchat kan door iedereen worden gelezen, en dus ook door iedereen om worden gelachen,
nu dus ook, ookal worden veel dingen uit zn verband getrokken, wat juist zo onwijs leuk is van dit topic.
ben dat gezeur een beetje beu, verpest de humor van het spel
wat ik zeg > op wchat, kan mijn naam er gewoon bij, boeit me niet, als ik iets stoms zeg, had ik t net moeten zeggen
hoeft van mij ook niet anoniem en ik weet wat ik zeg gezien ik er al diverse malen op sta.
Daarbij vindt ik als ik wat zeg op wereldchat dat ik zelf in dat geval al besluit om iets openbaar te zeggen, als iemand dat hier vervolgens neer zet is het net zo openbaar als de wereld chat.
Ik zou het wel wat anders vinden als er dingen uit fluister of gilde chat bijv worden neergezet.
ja verpest de topic zo wel ind... jammer dar er ind van die zeurs zijn![]()