Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Copy Cats

  1. #1
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud

    Copy Cats

    Hallo Mensen,

    Dit is meer als waarschuwing maar ook misschien iets waar Skelril SNEL iets aan kan doen want het is irritant and het ruineert mensen naam op de server.

    We hebben een persoon of groep mensen die het leuk vind om COPY namen te maken zoals bijvoorbeeld die van JC

    Julius-Civilis echt speler Copy Cat Julius_Civilis of Julis-Civilis2 en hij heeft er weer een Julius__Cilvilis
    Nelleke199 echte speler Copy Cat Nelleke_199

    Is echt irritant vermoede is dat het een actieve speler op de server is want hij kent immers de namen en vervolgens een tweede account aanmaakt
    namen kiezen is vrij maar meerdere spelers op een IP niet.
    En het zorgt voor redelijk irritatie want de copy cats zijn redelijk infantiel met hun chat en zijn opdringerig in fluister.

    graag snel wat aan doen Skelril want de mods kunnen niets doen zeiden ze.

    Groetjes,
    Appeltaart
    Laatst gewijzigd door Appeltaart; 11-08-13 om 11:57.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #2
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Eens Appel; en zeker met het vermoeden van dat het steeds een zelfde persoon is. Afgezien van de irritatie bedenk eens wat voor schade ze kunnen berokkenen voor de originele (welgewaardeerde) speler!!

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Is heel erg vervelend. Die persoon komt in mijn fluister met beide bovengenoemde fake namen, dus wie weet wat hij/zij uithaalt bij andere spelers.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    Wat enorm triest is dit weer ind!!!... Daar moet ind echt even wat aan gedaan worden want dit is tegenover de spelers niet goed



    Uploaded with ImageShack.us

    En alle drie namen hebben dezelfde avatar, mischien dat BB er wat aan heeft!
    Laatst gewijzigd door gerali; 04-08-13 om 06:21.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Oh zie t al, das wittenagel *-)

    Nee grapje, van de ene kant een eer voor deze 2 mensen, van de andere kant lijkt t mij ook hoogst irritant *-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    op zich weinig aan te doen lijkt mij...
    elke naam is uniek (in game tenminste), maar er zullen waarschijnlijk wel meer Nelleke's zijn die dit spel spelen...
    bij hotmail of zo heb je dat ook vaak, als je een email adres aan wilt maken dan is de naam die je wilt meestal al in gebruik en moet er een cijfercombinatie of zoiets achter of zo om hem toch uniek te maken...
    vervelend is het misschien wel, maar nix aan te doen... (tenzij het een multi betreft, maar dit kan BB aan het IP adres zien indien het geen slimme multi is )

  7. #7
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jah maar Gexte ze doen vrij irritant die nieuwe accounts en zijn er alleen maar om te zieken. Als ze normaal deden zou ik er geen probleem mee hebben want iedereen is vrij om zijn naam te maken die hij wilt hebben.

    Maar zoals ik al boven zei ik vermoed dat het gewoon 1 iemand is die lekker accounts loopt aan te maken is wel toevallig dat in een week al die accounts erbij gekomen zijn.

    Julius-Ceasar en Julis-Caeser zijn ook irritant maar goed die lijken dan niet meer zoveel op Julius-Civilis maar nadat ik deze post gemaakt had kwam een van die julius in mijn fluister met is dit ook een copy cat .

    Maar goed hoop dat de mods streng optreden tegen hun als ze maar iets over de schreef gaan in de chat zeg ik chat bann.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ja, ik snap je probleem/punt wel... maar het blijft lastig...
    voordeel is wel dat als ze gebanned worden dat hun namen wel in de database blijven staan, maar dat ze geen toegang meer hebben tot die account, maar daardoor kan ook niemand anders die namen meer gebruiken, dus dan ben je er ook meteen vanaf
    buiten dat lijkt mij dat dat copycat gedrag vrij snel gaat vervelen... misschien leuk voor een dagje, maar daarna is de lol er snel af... sowieso als het een multi is... ik vind 1 account al meer dan genoeg... ik moet er niet aan denken om nog een 2e of 3e account bij te moeten houden :P

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het straat vervelend dat copy gebeuren.. ben benieuwd of het ook met mijn naam gebeurt... want dat zou niet mogelijk kunnen zijn ... zijn namelijk de letters van mijn kids

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    hoe heten jouw kids dan???
    Gertje en Alimentatie???

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.