Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Missie Heel veel wapens

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Missie Heel veel wapens

    Is er een lvl 50 speler die de missie heel veel wapens heeft gehaald? Lijkt me bijna niet te doen! Zo ja zou ik graag even een blik op haar/ zijn eiland willen werpen.

    Mvg Skippy

  2. #2
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij zou je je topic moeten verplaatsen naar settlers cafe. Je hebt het nu geplaatst in handleidingen en strategieen.

    Je zou eens kunnen vragen in w.chat. Er zijn genoeg spelers die nu inmiddels lvl 50 zijn.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wittenagel Bekijk Berichten
    Volgens mij zou je je topic moeten verplaatsen naar settlers cafe. Je hebt het nu geplaatst in handleidingen en strategieen.

    Je zou eens kunnen vragen in w.chat. Er zijn genoeg spelers die nu inmiddels lvl 50 zijn.
    hmmm, dat is soms wel eens lastig te beoordelen waar je iets het beste kunt plaatsen...
    misschien zoekt de OP een handleiding hiervoor, dan staat het hier (denk ik) wel goed
    bij settlers cafe thread staat als omschrijving: "De plek om nieuwe Settlers te ontmoeten, gilde leden te vinden, een leuk forum spelletje te spelen of je zelf te introduceren!" daar lijkt dit mij ook niet echt thuis horen
    persoonlijk had ik het in de thread algemene discussie gegooid, maar soms is het een beetje lastig in te schatten

    overigens zou ik niet weten of iemand die missie al gedaan/gehaald heeft... hoewel ik ben er vrij zeker van ben dat er wel mensen zijn die hem al gehaald hebben... ff afwachten op respons dus, ondanks dat het misschien niet in de juiste topic staat

  4. #4
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    bij WAN zijn er meerdere die er al in geslaagd zijn


    Mvg,


    Temp

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    goed te doen kanoniermaker, kruisboog, damasceense naar 2 uppen, 2 stalen op level 3 geroosteerdeend erop werkte goed hier,
    ijzeren en bronze zwaarden moet geen probleen zijn, anders visschotel erop

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.