Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 16 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #71

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat jullie het belangrijkste allemaal vergeten. Dit spel naar mijn mening heeft veel animo omdat het niet Pay to Win is met betalen kan je hetzelfde bereiken als een niet betalende speler. Tot nu toe heeft BB zich aan dit concept gehouden en tot nu toe blijf ik het spelen zolang het zo blijft en ik denk een hele hoop spelers. Premium account is een boost een goede ook en ben zeker van mening dat je dat moet kunnen verhandelen (zijn meer spellen waar dat mogelijk is). Er is niks mis mee met zoon premium account. Alleen de prijs valt over te debatteren.

  2. #72
    Dimitri-van-m
    Ik ben zeker voor de premium account laat maar komen, en mocht de prijs te hoog zijn zal ik het alleen kopen als ik dus een groot avondtuur zal doen of meerder achter elkaar doen.

    Wat ikniet snap is dat mensen lopen te zeuren over dat ze dan achter gaan lopen vergelijking tot betaalde spelers, even wakker schudden want dat is nu ook al zo. ik heb ook betaald voor het spel, en dingen gekocht waar door ik meer voordeel heb dan gewone spelers.
    Voorbeeld:
    wilde verkenner
    guitige geoloog
    geharde generaal
    graansilo
    watermolen
    afzetting gouderts
    ect ect ect.

    Dus wat is nou het verschil tussen dat en een premium account. want dan zou je gewoon helemaal tegen moeten zijn om geld uit te kunnen geven aan een spel.

  3. #73
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Volgens mij klopt dit maar ten dele Skelril; aangezien dat als je te weinig edelstenen zou hebben het vakje van *accept* nooit zou oplichten om het te kunnen accepteren. Bij alle actie`s die je met edelsteen aankopen doet licht dit vakje namelijk alleen maar op als je voldoende edelstenen beschikbaar hebt.

    In het getoonde plaatje staat inderdaad *available* echter het oplichten van het vakje accept doet toch echt vermoeden dat dit maximaal 100 edelstenen is voor het premium-account voor 7 dagen!
    100 % eens


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  4. #74

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    als ik naar de shop ga en de edelsteenput aanklik en over het vakje "kopen" beweeg licht deze ook gewoon op, terwijl ik bij lange na niet genoeg edelstenen heb
    als ik dan toch op kopen klik krijg ik een pop-up dat ik niet genoeg edelstenen heb en of ik er bij wil kopen...
    waarschijnlijk is dit dus hetzelfde als bij het voorbeeld plaatje

  5. #75

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    je kunt straks ook edelstenen handelen in test server wel dus gewoon edelstenen kopen met munten

  6. #76

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril

    Verhoging van de duur van verbeteringen op eilanden van je vrienden (10%)
    Zolang je premium account actief is zullen de verbeteringen die je op je vrienden hun eiland gebruikt 10% langer duren.
    kan dit worden toegelicht?!?!?!?
    waarom zouden als ik premium aanschaf mijn vrienden daar van profiteren doordat als ik op hun eiland verbeteringen plaats dat die voor hun 10% langer duren???
    zou het niet logischer zijn dat als ik premium aanschaf dat de verbeteringen die ik krijg dan 10% langer duren???

  7. #77

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Als dit inhoud dat je edelstenen naar vrienden kunt schenken dan maak ik mij hier toch wel een beetje zorgen over omdat dit naar mijn mening buitengewoon gevoelig is voor scamming. Ik vrees derhalve met grote vrezen dat deze optie voornamelijk gebruikt zal worden om edelstenen te verkopen en niet te schenken. Als gevolg hiervan zullen er vele deals worden opgezet waarbij de ene partij de edelstenen niet schenkt of de andere partij de overeengekomen grondstoffen niet betaald.

    Ik weet dat de verhandelingen tussen spelers de verantwoordelijk is van de spelers zelf, maar waarom is er niet voor een minder scam gevoelige methode gekozen om deze edelstenen aan je zelf te schenken en dan verhandelbaar te maken op het handelshuis ?

    Het is naar mijn mening gewoon wachten op de vele topics over scamming als dit zo live gaat.

    gr. Tymy
    deze mening deel ik niet... aangezien je maar 200 edelstenen per keer kunt schenken... dus als iemand zo laag is dat hij andere mensen op deze manier probeert op te lichten dan nog is het maar een verlies post van 200 edelstenen en dat is nog wel te overzien... (tenminste, ik neem aan dat je niet in een keer 20k edelstenen schenkt en dan gaat kijken of de ander zijn deal wel na komt...)

  8. #78

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Als dit inhoud dat je edelstenen naar vrienden kunt schenken dan maak ik mij hier toch wel een beetje zorgen over omdat dit naar mijn mening buitengewoon gevoelig is voor scamming. Ik vrees derhalve met grote vrezen dat deze optie voornamelijk gebruikt zal worden om edelstenen te verkopen en niet te schenken. Als gevolg hiervan zullen er vele deals worden opgezet waarbij de ene partij de edelstenen niet schenkt of de andere partij de overeengekomen grondstoffen niet betaald.
    scamming is niet waar je je het meest druk over moet maken. Dit is het begin van de goldfarms en daarmee het einde van settlers.

  9. #79
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, de kosten moeten toch ergens vandaan komen.
    Nee ik vind het niet erg, dat onderscheid, dat moet een ieder voor zich bepalen.
    Mijn ervaring is dat je met de weg van de geleideijkheid het verst komt.
    Een stad bouw je ook niet in 2 dagen, en zeker een economie, daar gaat best veel tijd in zitten.

  10. #80
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Verdwijnt de Tijdelijke Categorie met aankomende update ?
    Ja, dit staat ook in de verandering log beschreven als de "Militaire aanbieding".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Kun je ons meer vertellen over de inhoud van de nieuwe categorie voor Premium Accounts ?
    De premium categorie is al te vinden op de testserver zoals je hieronder op het plaatje kan zien.



    BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.