Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 16 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe functie: Premium Accounts


    Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    dit is een update waar ik wel blij van wordt extra loot en ep van avonturen ik zie het wel zitten zo'n premium account

  3. #3
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet er wel voor betalen he. 100 edelstenen voor hoe lang? Is het dan voor altijd of moet je elke week 100 edelstenen betalen?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #4
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    hmmmmmm.... Ik ben bang dat hier een eerste stap wordt gezet die dezelfde kant op gaat als andere "gratis" online games... (En die daardoor uiteindelijk kapot gaan)

    Als het inderdaad 100 diamanten per week is en je blijft de week bonus houden is het misschien wel leuk, maar anders word het verschil tussen de CC-speler en de normale speler heel snel, heel groot... En wekelijks betalen voor een Beta game???

    Ik weet niet of dit een verbetering is die het spel ten goede gaat komen... Als er meer geld moet komen, zet dan een advertentie ofzo op de inlog pagina...
    (gewoon een voorstel) :-)

  5. #5
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    en nog even iets om over na te denken... In de regels van dit spel staat dat discrimineren niet is toegestaan, discrimineren is toch onderscheid maken???
    Als er nu een "klasse" verschil komt tussen gewone accounts en "premium" accounts, moeten de regels dan ook worden aangepast???

    Overigens dit is niet om negatief te zijn maar vraag mij dit gewoon af!

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat TSO nu dezelfde kant lijkt op te gaan als vele andere "Gratis" spelen. Betalende spelers krijgen dus nu een voordeel. Wat is de volgende stap? Ook moeten betalen om verder te komen? Dus een Cap voor niet betalende spelers?

    Speel het nu nog met plezier, alleen hebben dit soort praktijken wel een negatieve invloed op mijn spelplezier.

  7. #7
    elektitus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal mee eens, dit lijkt verdacht veel op het creeeren van een elite groep die betaald om beter te zijn dan de rest... zou zeer zeker GEEN goede ontwikkeling zijn...

  8. #8
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop dat BB de discussie aan durft of het er gewoon doorheen stampt... Macht van het geld? :-)

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    @de meeste hierboven. Kap nou s met dat gezeur over geld. De ontwikkelaars bij BB werken niet gratis en jullie nu of straks ook niet. Die kosten moeten ergens vandaan worden gehaald. Het is gewoon eerlijk dat je als een betalende speler meer voordelen hebt tegenover een niet betalende speler. Het is de betalende speler die ervoor zorgt dat een niet betalende speler kan blijven spelen, vergeet dat niet...

    Wil jullie nog wel een uitweg bieden om door te blijven zeuren. Ik zoek nog een werkster, een kok, een butler, een chauffeur, een tuinman, een timmerman en een afwashulp alle voor 24-40 uur per week op geheel vrijwillige basis (dus onbetaald!). Als jullie 1 van deze functies willen komen vervullen mogen jullie verder zeuren. Wil je niet gratis komen werken bij me hou dan ook op met zeuren hier.

    Hoop dan verder ook dat BB hier verder geen discussie over maakt maar dit er gewoon vrolijk doorheen stampt. Gelijk hebben ze en vind het een leuke toevoeging voor alle investeerders onder ons!

  10. #10
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het helemaal met Kili eens.

    NB
    En wie zegt dat het 100 edelstenen is? Zou belachelijk goedkoop zijn.
    In dat plaatjes staat beschikbaar:100 edelstenen, wil helemaal niet zeggen dat dat de prijs is.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.