Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 16 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #51
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Erg leuke uitbreiding, kan gebruikt worden door zowel de niet betalende spelers (zoals ik) en zal zeker voor betalende spelers een voordeel geven om snelle te levelen.
    Leuk dat er zoveel nieuwe dingen komen de laatste tijd, wetenschap, lvl 50 beans etc en nu dit. Houd je weer lekker even bezig.

  2. #52

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind de prijs wel relatief/erg duur...
    buiten dat is het nog steeds een prima update...
    ik hoop en verwacht dat de prijs toch nog enigzinds wordt bijgeschaaft...
    persoonlijk lijkt mij 500 voor 7 dagen een aardige prijs... 800 is gewoon "te"...

    buiten dat snap ik de stappen ook niet zo...
    7 dagen is 800: per dag, gemiddeld: 114.29. kortings %: geen, standaard, normale prijs
    30 dagen 3.200: per dag, gemiddeld: 106.67. kortings %: 6.69%
    180 dagen 12.000: per dag, gemiddeld: 66.67. kortings %: 41.78%
    320 dagen 20.000: per dag, gemiddeld: 62.5. kortings %: 45.43
    van 1 maand naar 5 maanden meer krijg je dus 35% meer korting, prima, nix mis mee... mooi percentage aan bonus korting!!!
    maar van 6 maanden naar 6 maanden meer (dus 12 maanden in totaal) krijg je maar een 3.5% extra korting in verhouding met een half jaar abonnement, dat is wel een erg groot verschil!!! (ik snap de gedachtengang erachter, maar zou het BB juist niet sieren om die mensen die een jaar abonnement willen pakken extra te belonen?!?!?
    maak het jaar abonnement 15k en het is op zich een prima systeem/verhouding!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 01-08-13 om 23:25.

  3. #53

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    @de meeste hierboven. Kap nou s met dat gezeur over geld. De ontwikkelaars bij BB werken niet gratis en jullie nu of straks ook niet. Die kosten moeten ergens vandaan worden gehaald. Het is gewoon eerlijk dat je als een betalende speler meer voordelen hebt tegenover een niet betalende speler. Het is de betalende speler die ervoor zorgt dat een niet betalende speler kan blijven spelen, vergeet dat niet...

    Wil jullie nog wel een uitweg bieden om door te blijven zeuren. Ik zoek nog een werkster, een kok, een butler, een chauffeur, een tuinman, een timmerman en een afwashulp alle voor 24-40 uur per week op geheel vrijwillige basis (dus onbetaald!). Als jullie 1 van deze functies willen komen vervullen mogen jullie verder zeuren. Wil je niet gratis komen werken bij me hou dan ook op met zeuren hier.

    Hoop dan verder ook dat BB hier verder geen discussie over maakt maar dit er gewoon vrolijk doorheen stampt. Gelijk hebben ze en vind het een leuke toevoeging voor alle investeerders onder ons!

    zoek je een werkster kili, nou dan ben ik de juiste persoon ik werk altijd met de franse slag :P

  4. #54

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    De Veluwe
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Nog een nieuwe update, collections waarmee je buffs kan verdienen.
    Er zijn missies bij en de voorwerpen moet je onder andere op je eiland zoeken waar ze verschijnen.





    Ziet er wel leuk uit, heb je wat te doen als je aan het opbouwen bent
    Beetje speurwerk op je eiland
    Inderdaad, heb je eindelijk wat te doen tijdens het veldjes planten en putten slaan
    De vraag is wel hoe vaak er nieuwe geplaatst worden op je eiland...
    Laatst gewijzigd door Korsakova; 02-08-13 om 13:03.

  5. #55
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Zo te zien een paar keer per dag, niet zoveel hoor.
    Ik had geen zin de hele dag op de testserver te blijven

  6. #56
    thedeaddragon's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ROBIN_TBOD Bekijk Berichten
    ik hoop dat BB de discussie aan durft of het er gewoon doorheen stampt... Macht van het geld? :-)
    het gaat gewoon door je kunt er niks tegen doen en op zich maakt er dan niet veel verschil met niet betalende spelers dus laat maar komen BB

  7. #57

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hier ben ik wel blij mee wordt het nog leuker

  8. #58

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skelril
    Verhoging van de duur van verbeteringen op eilanden van je vrienden (10%)
    Zolang je premium account actief is zullen de verbeteringen die je op je vrienden hun eiland gebruikt 10% langer duren.
    zou het niet logischer zijn dat boosts op jouw eiland 10% langer duren in plaats van op de eilanden van je vrienden???

    verder nog een vraag: op screenshots van de test server zag ik dat je 25% meer EP en buit kreeg, maar in het ontwikkelaarsdagboek wordt gesproken over 50%. hoe zit dat precies???

  9. #59

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerali Bekijk Berichten
    zoek je een werkster kili, nou dan ben ik de juiste persoon ik werk altijd met de franse slag :P
    hehehe altijd welkom :P

  10. #60
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    als het 100 edels per week kost, is het te doen, zou 50 edels leuker vinden , maar goed, opzich wel leuke update.
    over het gezeur sluit ik me bij kili aan dat betalende spelers tso overeind houden.
    ik hoop alleen dat niet betalende spelers wel het volledige spel kunnen blijven doen,
    extra loot, sneller ep is goed voor betalende spelers, maar zou niet goed zijn als er bijv. een graniet hakker kwam voor 20.000 edelstenen


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.