Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #131
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Mensen relax; dit is geen zaak van level of dood... het is en blijft gewoon maar een *vrijblijvend* spelletje

    Nog 1 vraag mbt premium; geld de 50% bonus van avonturen-buit ook voor de diverse *kleermaker* avonturen? (graag bevestiging/ ontkenning van BB)

  2. #132

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Hm jammer hoor die prijzen. Betalen zal ik niet voor de premium simpelweg omdat ik het te duur vind.

    Mss zodra ik de kleermakertjes kan doen dat het rendabel wordt, maar tot die tijd .... ff niet.

    Jammer, ze hadden het beter wat minder duur gemaakt en wat omzet gehaald, dan nu veel te duur en niks te verkopen. Eigenlijk commercieel helemaal niet goed bedacht van TSO, wellicht komen ze daar nog eens achter :-)

  3. #133

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Een paar uurtjes niet kunnen spelen en mensen gaan helemaal uit hun dak. Ik zou willen voorstellen dat je je computer een paar dagen uitzet en eens nadenkt of je je tijd niet beter kan besteden. Dit is namelijk een kwestie van zware game verslaving.

  4. #134

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    Een paar uurtjes niet kunnen spelen en mensen gaan helemaal uit hun dak. Ik zou willen voorstellen dat je je computer een paar dagen uitzet en eens nadenkt of je je tijd niet beter kan besteden. Dit is namelijk een kwestie van zware game verslaving.
    computer uitzetten??? en al mijn sociale contacten dan? :P

  5. #135
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xardia Bekijk Berichten
    Het ging gisteren bij de Duitse server ook al mis

    03.09.2013Premium-Status: Update


    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    bei einigen Spielern fehlt offenbar ein Tag Premium-Status, der im Rahmen der neuen Questkette übertragen werden sollte. Wir senden diesen 1-Tages-Buff im Laufe des Tages, spätestens am Abend, per Script über Nacht nach.

    Außerdem schenken wir allen aktiven Spieler zusätzlich 3 Tage Premium-Status. Diese werden ebenfalls bis heute Abend Mittwoch tagsüber versandt.

    Letztes Update: 18:57

    Fröhliches Siedeln!
    BB_Pandur
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Ben benieuwd of dat op de NL server ook gaat gebeuren ;-)

    Zoals ik al dacht niet dus weer een misgelopen kans
    Had gewoon 7 dagen extra premium gegeven gaat iedereen gebruiken en willen misschien vaker premium gaan gebruiken dan.
    want wat is nu 1 dag gratis premium kan je er ff aan ruiken ipv na 7 dagen mss het gevoel te hebben van daar wil ik wel meer van.
    Dus zoals gewoonlijk de plank weer volledig mis geslagen BB beetje jammer.
    Laatst gewijzigd door edski; 04-09-13 om 21:53.
    gemaakt door Zubatsu

  6. #136

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Mensen relax; dit is geen zaak van level of dood... het is en blijft gewoon maar een *vrijblijvend* spelletje

    Nog 1 vraag mbt premium; geld de 50% bonus van avonturen-buit ook voor de diverse *kleermaker* avonturen? (graag bevestiging/ ontkenning van BB)
    Geldt voor kleermakers (slimme zelf ervaren) maar alleen voor de slots waarin je bonen, graniet/ths, allesvuller en ep krijgt... dus geen 50% extra op vervolgavonturen en buffs.

  7. #137

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap niet waarom jullie er zoon groot probleem van maken. Jullie zeggen dat BB het onderste uit de kan willen halen maar kan het ook helemaal omdraaien en zeggen dat al die klagers het onderste uit de kan willen halen. Lekker makkelijk al die "ik heb er zo hard voor gewerkt" items die op 99% van de eilanden staan van mensen die niet eens betalen. Alleen door het inkopen van je medespelers en weggegeven door BB zelf. Draai een goede economie of wat handel en koop wat je wilt van een speler of als het te duur is een dagje overwerken voor wat extras mag ook desnoods ga je op brood en water leven.

    Enige wat ik te melden heb over die premium accounts is dat ik de extra's iets te mager vind.
    -50% extra van avonturen > is wel lekker.
    -10% extra buff bij vrienden > wat heb ik daar aan en wat als iemand een
    buffje nodig heeft maar die 10% zorgt ervoor dat zijn eiland niet tijdig draait zoals hij wilt? Jullie moeten echt kijken naar time/micro management (zoals geologen upgrades).
    -Extra bouwrij vakje > meh...
    -Dagelijkse missie +1 > balanceer eerst de huidige dagelijkse missies. Ga dan strooien dat het iets extra's is.

    Kan zo niet op een paar goede voorbeelden komen voor premium upgrades, maar vind dit wel magertjes. Ook al had dit 100 edelstenen per week gekost zou het sowieso nog niet doen. Misschien even kijkje nemen bij de tig tallen andere spellen waar ze premium accounts hebben?

  8. #138

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    -10% extra buff bij vrienden > wat heb ik daar aan en wat als iemand een
    buffje nodig heeft maar die 10% zorgt ervoor dat zijn eiland niet tijdig draait zoals hij wilt? Jullie moeten echt kijken naar time/micro management (zoals geologen upgrades).
    helemaal mee eens!
    ik vind het raar dat als ik premium aanschaf dat anderen daar van profiteren doordat de boosts die ik bij hun doe 10% langer duren! het was logischer geweest als boosts op het eiland van de persoon die premium heeft aangeschaft langer duren! nu is het precies andersom!

    je betaald voor extras, maar anderen profiteren er van... een beetje vreemd naar mijn mening...

  9. #139
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    inderdaad vreemd .... had liever 10 -25 % langere eigenbuffs gehad


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  10. #140

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ja, inderdaad, dan heb je zelf profijt van je premium wat naar mijn mening logischer is!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.