Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 16 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #61

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu Bekijk Berichten
    sneller ep is goed voor betalende spelers, maar zou niet goed zijn als er bijv. een graniet hakker kwam voor 20.000 edelstenen
    op zich heb je op dit moment gelijk voor wat betreft onze server... (maar er zijn meerdere servers!)
    maar ik ben begonnen toen de server pas een paar weken oud was en in het begin verkocht ik ook 100 paarden voor 400 muntjes dat is nou niet meer denkbaar... maar ik denk dat het over een jaar precies hetzelfde is met graniet...
    dat is bijna niet te stoppen, je hebt nou al mensen die hun eiland vol hebben gebouwd en alles op lvl 5 hebben... die produceren gewoon overschot en als ze dat op handel gooien dan dalen de prijzen gewoon automatisch, dat is gewoon (bijna) niet te stoppen...
    de enigste manier die ik zie is dat ze iets zouden implementeren dat je bijvoorbeeld 10 graniet kunt ruilen voor 1 edelsteen in je proviandhuis, zoiets zou de graniet markt wel in stand houden... maar er zijn echter meerdere grondstoffen en om voor elke grondstof zo'n soort regeling te maken is (bijna?) niet te doen... (denk ik)
    voor de economie van het spel zou het goed zijn, dan krijg je constante prijzen... nu wordt de inflatie steeds maar groter en dat is een niet te stoppen proces op de huidige manier!
    maar het idee van zo'n graniet mijn met 50k graniet of zo er in vind ik eigenlijk een best goed idee!
    ik zou er zelf geen kopen, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die er wel interesse in zouden hebben!
    en waarom zou BB het niet doen als het huidige economie systeem blijft gehandhaafd, dan is dat graniet toch aan inflatie onderhevig en zakt de prijs ook vanzelf! op die manier zouden ze er nog iets uit kunnen halen!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 03-08-13 om 03:28.

  2. #62

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Dat premium account is gewoon te duur je moet al veel avonturen spelen voor daar echt iets uit te halen voor op handel te smijten is het mischien nog goed genoeg.
    Als ik het ooit test dan doe ik het volgende eerst alles volproppen met wapens een specifiek avontuur spelen en daar der zoveel mogelijk van doen op een week zo haal je der iets uit voor mensen die maar twee avonturen per week spelen is het in mijn ogen weggesmeten geld.
    Ja ze gaan sneller vooruit maar das relatief en ze winnen meer grondstoffen welke weet je natuurlijk niet op voorhand de loot is nl verschillend men wint niet altijd graniet of tropenstammen kan ook wel salpeter zijn en buskruit zie je me echt niet maken.
    Beginnende spelers die snel willen lvl geef ik het advies bouw u economie op een bepaald avontuur uit liefst een dat goedkoop is op handel veel ep geeft en mischien nog een goeie loot en natuurlijk niet met te grote verliezen R heb je toch altijd nodig.
    Laatst gewijzigd door sigaar2012; 03-08-13 om 10:12.

  3. #63
    Glencoe's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap het probleem van het betalen niet zo. Iedereen weet dat dit spel niet gratis ontwikkeld wordt en dat een commercieel bedrijf dit spel runt met een winstoogmerk. Anders heb je niks. Waarom zo moeilijk doen over betalen? Als dit spel je bevalt en je speelt het uren en uren en je hebt er lol van dan is het toch niet raar dat je eens een keer wat betaald? Ik bedoel voor een film in de bioscoop leg je ook zomaar 10 tot 15 euro neer en dan heb je er maar 2 uurtjes plezier van. Voor een pretpark betaal je bijvoorbeeld ook. Dus waarom niet op gegeven moment voor een spel waar je uren dagen weken maanden mee kan spelen? Relatief gezien blijft het dan nog steeds goedkoop vermaak.

  4. #64

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ik mag hopen dat BB niet de zelfde fout maakt en binnen een jaar het spel onbetaalbaar maakt. Zoals andere online gameproviders.
    Want alle updates de laatste weken ruikt wel erg naar geldzucht. Ik weet dat een spel ook door betaalde mensen gemaakt word.
    Maar als het een pegi7 spel is, laat het dan ook pegi7 betaalbaar blijven.

  5. #65

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glencoe Bekijk Berichten
    Ik snap het probleem van het betalen niet zo. Iedereen weet dat dit spel niet gratis ontwikkeld wordt en dat een commercieel bedrijf dit spel runt met een winstoogmerk. Anders heb je niks. Waarom zo moeilijk doen over betalen? Als dit spel je bevalt en je speelt het uren en uren en je hebt er lol van dan is het toch niet raar dat je eens een keer wat betaald? Ik bedoel voor een film in de bioscoop leg je ook zomaar 10 tot 15 euro neer en dan heb je er maar 2 uurtjes plezier van. Voor een pretpark betaal je bijvoorbeeld ook. Dus waarom niet op gegeven moment voor een spel waar je uren dagen weken maanden mee kan spelen? Relatief gezien blijft het dan nog steeds goedkoop vermaak.
    ik sluit me hier helemaal bij aan!!!
    ik ben overigens een niet betalende speler (tenminste tot op dit moment! ik zeg niet dat dit in de toekomst niet kan/zal gebeuren....)
    ik deel echter wel de mening dat het wel een spel moet blijven en dat je het niet puur kunt kopen!!!

  6. #66
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud


    zo word het aangekondigd. in ontwikkelingsdagboek, en op de test server staan 800 edels per week .... zo word het stuk minder interesant, en ZEER slecht opgelicht op deze manier >_>


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  7. #67
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zubatsu,

    In het ontwikkelaarsdagboek stonden geen prijzen aangegeven. Op het plaatje wat je hier quote staat duidelijk "available" - oftewel "beschikbare edelstenen" wat inhoud dat de hoeveelheid edelstenen in het plaatje de hoeveelheid edelstenen zijn die op dat specifieke account nog beschikbaar zijn om te gebruiken.

    BB_Skelril

  8. #68
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik verwacht dat de 1 dag premium wel flink gehandeld gaat worden.
    Vooral als je een groot avontuur gaat spelen, dan is het rendabel om premium te zijn.
    Dus ik hoop dat er genoeg vraag/aanbod naar premium zal zijn op de handel.

  9. #69
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Zubatsu,

    In het ontwikkelaarsdagboek stonden geen prijzen aangegeven. Op het plaatje wat je hier quote staat duidelijk "available" - oftewel "beschikbare edelstenen" wat inhoud dat de hoeveelheid edelstenen in het plaatje de hoeveelheid edelstenen zijn die op dat specifieke account nog beschikbaar zijn om te gebruiken.

    BB_Skelril
    ik dacht dus available for 100 gems...
    maar goed, ik was gelukkig niet de enige die het dacht


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  10. #70
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Zubatsu,

    In het ontwikkelaarsdagboek stonden geen prijzen aangegeven. Op het plaatje wat je hier quote staat duidelijk "available" - oftewel "beschikbare edelstenen" wat inhoud dat de hoeveelheid edelstenen in het plaatje de hoeveelheid edelstenen zijn die op dat specifieke account nog beschikbaar zijn om te gebruiken.

    BB_Skelril
    Volgens mij klopt dit maar ten dele Skelril; aangezien dat als je te weinig edelstenen zou hebben het vakje van *accept* nooit zou oplichten om het te kunnen accepteren. Bij alle actie`s die je met edelsteen aankopen doet licht dit vakje namelijk alleen maar op als je voldoende edelstenen beschikbaar hebt.

    In het getoonde plaatje staat inderdaad *available* echter het oplichten van het vakje accept doet toch echt vermoeden dat dit maximaal 100 edelstenen is voor het premium-account voor 7 dagen!
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 19-08-13 om 07:54. Reden: *spel-fout-correctie

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.