Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    kan dit worden toegelicht?!?!?!?
    waarom zouden als ik premium aanschaf mijn vrienden daar van profiteren doordat als ik op hun eiland verbeteringen plaats dat die voor hun 10% langer duren???
    zou het niet logischer zijn dat als ik premium aanschaf dat de verbeteringen die ik krijg dan 10% langer duren???
    kan dit (nog steeds) worden toegelicht???

kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Volgens mij klopt dit maar ten dele Skelril; aangezien dat als je te weinig edelstenen zou hebben het vakje van *accept* nooit zou oplichten om het te kunnen accepteren. Bij alle actie`s die je met edelsteen aankopen doet licht dit vakje namelijk alleen maar op als je voldoende edelstenen beschikbaar hebt.

In het getoonde plaatje staat inderdaad *available* echter het oplichten van het vakje accept doet toch echt vermoeden dat dit maximaal 100 edelstenen is voor het premium-account voor 7 dagen!
    Dat zie je dus verkeerd. Als het om de ingame shop gaat wel, want daar zie je aan de kleur van de bedragen in edelstenen of je genoeg hebt om het te kunnen kopen. Bij activiteiten IN het spel (direct afbouwen van een gebouw, reistijd van je verkenner halveren, afkopen van een missie o.i.d.) kun je gewoon op het aantal edelstenen klikken en als je niet genoeg hebt, wordt je gelijk doorgestuurd naar de edelstenen winkel om bij te kopen.

Kortom je zal altijd kunne accepteren, en indien nodig doorgesluist worden naar de winkel.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    kan dit (nog steeds) worden toegelicht???
    Helaas heb ik hier geen informatie over - er zijn tests uitgevoerd op tsotesting.com en ik neem aan dat hierover feedback is geleverd. Meer informatie heb ik hier helaas niet over.

BB_Skelril

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    okay, toch bedankt
    we zullen het wel merken/horen dan

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril

03.09.2013Update: 04.09.2013
    Beste Settlers,
    In de nacht van dinsdag op woensdag zal er onderhoud worden gepleegd aan de servers. Dit houdt in dat het spel niet bereikbaar zal zijn.
    Tijdens het onderhoud zal er een nieuwe update worden geïmplementeerd waarmee er een geheel nieuw gilde interface beschikbaar zal zijn. De gehele verandering log kan je hier vinden.
    Start: Woensdagnacht vanaf 01:30 uur
    Einde: Woensdagochtend rond 06:00 uur
    Houd er rekening mee dat het onderhoud soms uit kan lopen.
    BB_Skelril
    een foutje denk ik, of krijgen we weer een nieuwe (goed werkende) interface???
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 04-09-13 om 04:35.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    LOL kili)) Wil jullie nog wel een uitweg bieden om door te blijven zeuren. Ik zoek nog een werkster, een kok, een butler, een chauffeur, een tuinman, een timmerman en een afwashulp alle voor 24-40 uur per week op geheel vrijwillige basis (dus onbetaald!). Als jullie 1 van deze functies willen komen vervullen mogen jullie verder zeuren. Wil je niet gratis komen werken bij me hou dan ook op met zeuren hier.

Heb je al aanmeldingen gehad voor je functies

Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Alles leuk en aardig met die nieuwe premium zooi. Voorlopig kan ik momenteel niet eens inloggen. Meer mensen met dit probleem? Ik weet het het is heeeel erg off topic, maar dat boeit me eigenlijk niet zo

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hier nog iemand die niet kan inloggen.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja is nog off..... zeker bugje gevonden

Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nou, ik praat niet zo zeer over het onderhoud wat eventueel nog bezig is, maar ik kom niet verder dan het inlogscherm. Naam en ww intoetsen en..... ik keer weer terug in het inlogscherm. Waar ik opnieuw mijn gegevens moet invoeren en vervolgens..... juist.

Dit forum is niet bedoelt voor feedback of bug meldingen.
    Ja, ik kan lezen Helaas echter zijn mijn "Forumrechten" beperkt tot het geven van reacties en niet meer dan dat. Mag dus geen nieuwe onderwerpen plaatsen.... Arme ik.

Oh en btw Skellrill. Bedoeld behoort in dit kader met een d geschreven te worden, maar dat terzijde
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 04-09-13 om 07:11.

Plaats een Reactie

Forum Rechten